استان ها
1398/9/6 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت:
دانشگاه پیام نور آماده ارائه آموزش های ضمن خدمت به فرهنگیان است

.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر آبرود به اهمیت همکاری دو جانبه با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : در همکاری آموزشی و پژوهشی ساماندهی و مدیریت صحیح دروس کارورزی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرتبط  با رشته های آموزش و پرورش را  مد نظر قرار خواهیم داد.

وی  از اعلام  آمادگی دانشگاه پیام نور برای ارائه آموزش های ضمن خدمت به فرهنگیان  در شهرستان های  استان خبر داد و اظهار کرد :  علاوه بر آموزش های ضمن خدمت ، تلاش بر این است تا دوره های  آموزشی تخصصی برای رؤسای مدارس ، کارکنان و دانش آموزان برگزار کنیم تا از این طریق کمک شایانی به رشد و شکوفایی آموزش عالی در استان شود.

 دکتر آبرود ادامه داد: همکاری میان دانشگاه‌ پیام نور و آموزش و پرورش  ظرفیت بسیار خوبی برای نظام آموزشی استان است که سبب ارتقا جایگاه علمی و عملیاتی شدن دیدگاه‌های آموزشی نوین در بین دو نهاد خواهد شد. 

در ادامه  دکتر فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان  چهارمحال و بختیاری  نیز با استقبال از تعامل آن سازمان با دانشگاه پیام نور ابراز امیدواری نمود ، با تقویت این مراودات علمی و فرهنگی دانشگاه و آموزش و پرورش بتوانند از پتانسیل بالای همدیگر در جهت ارتقاء سطح فعالیت های علمی و پژوهشی استفاده بهینه نموده و در نهایت پیامد و خروجی این گونه تعاملات منجر به حل مشکلات جامعه به ویژه نظام آموزش و پرورش شود.

گفتنی است در پایان در راستای تقویت فرهنگ مشارکت و گسترش همکاری در زمینه های آموزشی، علمی و فرهنگی، مشترک بین  دانشگاه  پیام نور  و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری بحث و تبادل نظر شد.a


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر