استان ها
1398/8/28 سه‌شنبه
چند خبر کوتاه از استان فارس ؛
برگزاری کارگاه آموزشی نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام نور اوز/برگزاری همایش ازدواج سالم و پایدار در دانشگاه پیام نور کازرون

.

برگزاری کارگاه آموزشی نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام نور اوز
کارگاه تخصصی آموزش نشریه دانشجویی در دانشگاه پیام نور اوز، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ مرحله اول کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی همزمان با سایرمراکز پیام نور کشوردر دانشگاه پیام نور مرکز اوز نیز، برگزار شد. این کارگاه زیرنظر امور فرهنگی دانشگاه و با همکاری واحد فناوری اطلاعات مرکز به صورت lms ارائه شد که دانشجویان رشته علوم تربیتی مرکز توانستند به مدت 3 ساعت از تدریس کمیل گیلانی بهرمند وبا مبانی خبرنویسی و گزارش نویسی آشنا شوند.


کارگاه آموزشی گفتمان سازی و مطالبه گری در دانشگاه پیام نورممسنی
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ممسنی: با حضور سیناپور مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان فارس کارگاه آموزش گفتمان سازی در این مرکز دانشگاهی
با همت بسیج دانشجویی با شرکت دانشجویان کانون مطالبه گری و گفتمان سازی  این مرکز ممسنی برگزار شد.
 در این کارگاه به تبیین مسائل  مطالبه گری از مسئولین در راستای سیانت از ارزشهای انقلاب و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردمی پرداخته شد.

برگزاری همایش ازدواج سالم و پایدار در دانشگاه پیام نور کازرون
همایش ازدواج سالم و پایدار در دانشگاه پیام نور مرکز کازرون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، این همایش که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد، امین اژدری از مشاوران موسسه بهار نکو شهرستان کازرون در مورد نظریه سه جزئی عشق رابرت استرنبرگ، هشت نوع عشق از نظر استرنبرگ، عشق و روابط اصلی، انتخاب عشقی و تکمیل کار ناتمام کودکی، روش های تکرار الگوی کودکی، تسهیل کننده های عشق، خصوصیات فرد عاشق، تصمیم گیری برای انتخاب همسر، سن مناسب برای تصمیم گیری در ازدواج صحبت کردند.
از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش نیز می توان به بهترین عامل پیش بینی کننده ازدواج موفق، اصول و معیارهای انتخاب همسر، تطابق و تناسب سنی دختر و پسر، تناسب و تطابق خانوادگی، تناسب و تطابق جسمانی دختر و پسر، تناسب و تطابق اخلاقی، تطابق و تعادل روانی، شخصیتی دختر و پسر، تطابق و تناسب فرهنگی بین دختر و پسر و تطابق و تناسب اقتصادی فرد و خانواده اشاره کرد.
 

برگزاری اولین برنامه سه شنبه‌های مهدوی در دانشگاه پیام نور کازرون
اولین برنامه سه شنبه‌های مهدوی در دانشگاه پیام نور مرکز کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، کانون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون با ایجاد ایستگاه صلواتی در محل ورود و خروج  دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز کازرون،‌ اولین برنامه‌ سه شنبه‌های مهدوی در سال تحصیلی جدید را اجرا کرد.
لازم به ذکر است در این ایستگاه صلواتی، دفتر دلنوشته برای امام زمان(عج) زیر قرار داده شده بود که با استقبال مراجعه کنندگان روبه رو شد.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر