استان ها
1398/8/28 سه‌شنبه
برگزاری جشن معارفه «نو دانشجویان» مرکز کرمان
جشن معارفه «نو دانشجویان »مرکز کرمان با حضور اساتید و مسئولین دانشگاه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ،ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت : دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و آموزش ها در دانشگاه پیام نوربه صورت  الکترونیکی و نیمه حضوری ارائه می شود.
وی افزود: دانشگاه پیام نور در سطح استان دارای 29 مرکز واحد و بزرگترین شبکه دانشگاهی در کل استان است و بیش از17 هزار دانشجوی فعال در مراکز دانشگاهی پیام نور استان کرمان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور از تمامی امکانات و تکنولوژی های نوین برای آموزش استفاده می کند خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور بزرگترین منابع درسی دانشگاهی را به خود اختصاص داده است.
دکتر محدثی زرندی با بیان اینکه تمام دروس دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارائه می شود گفت: انعطاف پذیری سیستم پیام نور منحصر به فرد است و دانشجویان به راحتی می توانند از واحدی به واحد دیگر مهمان و یا جابجا شوند و دانشگاه به راحتی این ساز و کار را فراهم کرده است.
وی با اشاره به امتیازات دانشگاه پیام نور گفت: برگزاری امتحانات جامع و متمرکز، اختیاری بودن حضور دانشجو در کلاسهای دروس نظری، شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی وارائه تسهیلات با کارمزد کم ، انتخاب محل آزمون های پایان ترم به طور دلخواه توسط دانشجو در شهر محل سکونت  از مهم ترین ویژگی های دانشگاه پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی می‌باشد که فارغ‌التحصیلان آن در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز در بهترین دانشگاه‌های دولتی کشور پذیرفته می‌شوند و حتی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در آزمون استخدامی نیز موفق‌تر نسبت به سایر دانشگاه‌ها می‌باشند که این نشان از کیفیت آموزشی بالای دانشگاه پیام نور است
وی با اشاره به کارآفرینی و مهارت افزایی دانشجویان پیام نور گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه پیام نوراستان کرمان  راه اندازی شده وهیچ دانشگاهی در زمینه کار آفرینی مانند دانشگاه پیام نور نیست وامید واریم بتوانیم شرایطی را در جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان فراهم نماییم.
گفتنی است: این مراسم با برنامه های متنوع وشاد ازجمله ،مولودی خوانی ، استنداپ کمدی و برگزاری مسابقه پانتومیم  توسط دانشجویان همراه بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر