استان ها
1398/8/28 سه‌شنبه
به مناسبت هفته وحدت؛
به مناسبت هفته وحدت ومیلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله مراسم جشنی در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزارشد

.

به گزارش روابط عمومی، جشن بزرگ هفته وحدت با حضور تعدادی از مسئولین دانشگاههای سطح استان و بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاههای پیام نور،فرهنگیان وهرمزان در سالن سالن اجلاس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام مسعودی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت،میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به مسئولین دانشگاههای استان و دانشجویان حاضر در مراسم خیر مقدم گفتند.

حجت الاسلام مسعودی در این مراسم اظهار داشت؛ با تمام امکانات و قدرت، رژیم های معاند و ضد اسلام بر علیه اتحاد مسلمین سم پاشی و تفرقه اندازی می کنند، اما باز اسلام است که پیروز است و رمز این موفقیت در وحدت کلمه است. بنا به گفته امام راحل(ره) اگر تمامی مسلمین جهان دست در دست هم به اتحاد دهند هیچ رژیم و قدرتی توانایی مقابله با آنها را نخواهد داشت.

وی در ادامه به مباحث و خاطراتی در خصوص اعزام جاسوس در جهت تفرقه افکنی بین مسلمین توسط قدرت های پوشالی مانند آمریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی پرداخت و به دانشجویان کتابهایی را در این خصوص جهت بصیرت افزایی و آگاهی از اقدامات دشمن در این زمینه معرفی کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی افزود: در خاطرات همفر نقل شده است که چگونه قدرت های خبیث در بین کشورهای اسلامی جاسوسی و افرادی برای سازمان استخبارات انگلیس اجیر می شده اند و در کتاب حیفا نیز به نحوه به وجود آمدن داعش و پرورش رهبران آن را پرداخته شده است. 

اجرای استنداپ کمدی،موسیقی سنتی،تواشیح توسط گروههای برجسته کشوری و استانی از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود که به اجرا درآمد.

اجرای مسابقات مهیج بین دانشجویان نیز ازجمله مسابقه گزارشگری با لهجه های شیرین منطقه ای و مسابقه جرأت و شجاعت ویژه دانشجویان خانم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان جشن از شماره های توزیع شده بین دانشجویان به 10 نفر با قید قرعه جوایز نفیس اهدا شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر