استان ها
1398/8/22 چهارشنبه
دوخبراکوتاه ز دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر،

.

برگزاری همایش ازدواج آسان در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

همایش ازدواج آسان در راستای چگونگی انتخاب همسر مبتنی بر مدار ارزشها با حضور دانشجویان رشته های مختلف با همکاری بسیج دانشجویی و امور فرهنگی در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،این همایش در راستای آگاهی بخشی ازدواج جوانان در نگرشی ارزشی با رعایت اصول تشکیل خانواده و آسان گیری در شرایط ازدواج برگزار شد. دراین همایش موضوعاتی همچون جوانان و اهمیت  ازدواج در اسلام ، آشنایی و چگونگی ارتباط و شناخت در قبل از ازدواج، معیارهای لازم در تشکیل خانواده، رسومات کاذب و مخرب، ارتباطات در فضای مجازی، سخت گیری در شرایط ازدواج، تجمل پرستی و اصول ازدواج از دیدگاه سنت و شرع مقدس اسلام مطرح گردید و با تشریح اهداف اجتماعی و دینی ازدواج و تشکیل خانواده، نحوه نگرش و شناخت و انتخاب همسر نیز در ازدواج آسان بیان گردید.

در این همایش دانشجویان به طرح سوالات خود پیرامون موضوعات مختلف پرداخته و در زمینه های روابط اجتماعی ، نحوه همسر یابی ، معیارهای اصلی  در ازدواج، نقش خانواده ها در ازدواج جوانان و جایگاه ازدواج و کانون خانواده در اجتماع نقطه نظرات و دیدگاههای خود را مطرح کردند و پاسخهای لازم از سوی سخنران جلسه ارائه شد.

برگزاری دوره آموزشی آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

دوره آموزشی آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه در راستای آموزشهای ضمن خدمت و بمنظور بالا بردن آگاهی و دانش عملی کارکنان در مقابله با رویدادهای حوادث طبیعی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،طی این دوره آموزشهای لازم در زمینه های آتش سوزی و عوامل اثر گذار در بروز آتش سوزیها و راهکارهای مقابله با آن، راههای پیشگیری و پیش بینی های ایمنی در هنگام بروز زلزله ، سیل و طوفان ارائه گردید و کارشناسان آتش نشانی امور مختلف روحی و روانی و چگونگی تسلط بر شرایط  و کنترل حوادث را در هنگام وقوع و نحوه کمک رسانی به مصدومین و اقدامات امدادی اولیه را تشریح نمودند و در بخش پرسش و پاسخ نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخهای لازم ارائه شد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر