استان ها
1398/8/22 چهارشنبه
دوخبرکوتاه از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ؛
برگزاری کارگاه آموزشی اَتساین /احداث استخر ذخیره آب

.

کارگاه آموزشی اَتساین با رویکردی نو در حوزه اینستاگرام همزمان با سالروز آغاز امامت و زعامت حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)، در سالن همایش های دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ،در این کارگاه که به همت بسیج دانشجویی و همکاری امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و با محوریت آشنایی با فضای اینستاگرام برگزار شد، دکتر سلمان هاشمیان معاون آموزشی سراج استان اصفهان در خصوص موضوعاتی نظیر سلبریتی ها؛ خوب یا بد؟!  اثرات شاخ های مجازی در جامعه، ارتباطات دختر و پسر در فضای اینستاگرام، جریان شناسی سیاسی- فرهنگی اینستاگرام توضیحات مفیدی را ارائه کرد.

هدف از برگزاری این کارگاه، معرفی عوامل موثر بر شهرت در گذشته و حال، آشنایی کامل دانشجویان با عوامل فعال در اینستاگرام و جریان سازی های صورت گرفته توسط ایشان در این فضا بود.

هاشمیان با معرفی سلبریتی ها و الگوپذیری افراد جامعه از آنها، گفت اغلب مردم، از این سلبریتی ها الگوبرداری می‌کنند بی‌آن‌که بدانند پشت پرده ماجرای فلان افشاگری خانم هنرپیشه چیست و اینکه در تازه‌ترین اتفاقی که توسط یکی از بازیکن‌های مطرح باشگاه‌های ورزشی در فضای مجازی منتشر شد چه موضوعی مطرح است.

ایشان همچنین شاخ های اینستاگرام، واینرها و اینفلوئنسرها را معرفی و به بیان آثار مخرب و سازنده آنها پرداخت.

وی با بیان اینکه از هر چیز یا هر کس نباید الگو برداری کرد، افزود: برخی از سلبریتی ها و افراد مشهور هستند که حتی از پایین ترین سطح اخلاق برخوردار نیستند لیکن به خاطر داشتن وضع مالی خوب به شهرت رسیده اند و در پایان با معرفی سلبریتی های خوب و بد و الگوبرداری از آنها گفت:

تا در طلب گوهر کانی، کانی

تا زنده به وصل جاودانی، جانی

فی الجمله حدیث مطلق از من بشنو:

هر چیز که در جُستن آنی، آنی

شروع عملیات احداث استخر ذخیره آب به جهت بهره برداری بهینه از آبهای جاری در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان

با توجه به بارندگی‌های فصلی و شدت این بارندگی ها در شهرستان اردستان و تجمع آبهای جاری در ضلع شمالی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، تصمیم بر آن شد که در ضلع مذکور، استخری به منظور ذخیره آب های جاری ناشی از بارندگی های فصلی احداث شود.

در همین راستا با پیگیری های دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان، عملیات اجرایی احداث این استخر، روز دوشنبه بیستم آبان ماه آغاز شد.

دکتر ایرج پور در این راستا اظهار داشت: احداث استخر و مخزن آب به جهت صرفه جویی در مصرف آب و کمبود منابع آبی شهرستان، محدودیت و ممنوعیت حفر چاه و نیز استفاده بهینه از آب‌های موجود، جلوگیری از پرت آب های سطحی و جاری و نیز تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه با حداکثر بهره‌وری به اجرا گذاشته شد.

شایان ذکر است این استخر به ابعاد 3 متر عرض و 8 متر طول و عمق 50/2 متر در حال احداث می باشد و قابلیت ذخیره 60 هزار لیتر آب را دارد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر