استان ها
1398/8/22 چهارشنبه
همزمان باآغاز سال تحصیلی جدید،
مراسم دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد

.

در آستانه سال تحصیلی جدید مراسم گردهمایی و جشن دانشجویان جدیدالورود با حضور دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز مشهد و خانواده های ایشان و با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و مرکز مشهد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی :دراین مراسم که با برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود  ابتدا دکتر ضیائی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ضمن خیرمقدم به دانشجویان و والدین آنها و ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم و دیدار دانشجویانی که پا به عرصه علم و ایمان و عمل گذاشته اند، خاطرنشان کرد : در دانشگاه انتظار می رود که همانطور که لازم است به پژوهش توجه شود، بحث خلاقیت و تخصص نیز مورد توجه باشد و دانشجویان در دوره تحصیل خود به گونه ای باشند که پس از پایان تحصیلات بتوانند با تخصص و اخلاق حرفه ای و اسلامی وارد جامعه شوند. 

دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه منطقه 9 کشور، ضمن عرض خیر مقدم و ابراز مسرت و خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان و خانواده ها،  ورود آنها را به دانشگاه  تبریک گفت و افزود؛ امروز شما به دانشگاهی قدم گذاشته اید که در سطح کشور دارای یک خانواده 400 هزار نفری است.

 وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه پیام نور بصورت مداوم مطالعه جهت برطرف نمودن نقایص موجود صورت می پذیرد و برطرف نمودن آنها در سرلوحه کارها قرار دارد.

دکتر نژادعلی همچنین بیان کرد اینجا ابتدای راه برای دانشجویان است و از اینجا بایستی افق خود را برای آینده روشن ترسیم کنند.

در ادامه مراسم جباریان، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در خصوص جایگاه دانشجو و تشویق خانواده ها جهت ازدواج آسان مطالبی را مطرح کرد.

بعداز اتمام مراسم ، دانشجویان از غرفه های بیرون از مراسم که توسط انجمن های علمی ، کانون های فرهنگی ، انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی فراهم شده بود ، بازدید نموده و  ضمن آشنا شدن با رشته تحصیلی خود از برنامه های ورزشی نیز بهره مند شدند.کانون ها و انجمن ها نیز ضمن تشریح فعالیت های خود در دانشگاه ، نسبت به عضوگیری از دانشجویان جدیدالورود اقدام کردند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر