استان ها
1398/8/22 چهارشنبه
آشنایی نودانشجویان با توانمندی های دانشگاه پیام نور؛
دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب جشن و مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید برگزار کرد

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، آیین خیرمقدم و استقبال از دانشجویان نوورود سال تحصیلی 99-98 دانشگاه پیام نور تهران جنوب با هدف آشنایی با توانمدی های دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمد اورکی، رییس دانشگاه پیام نور تهران جنوب ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و خیر مقدم به دانشجویان نوورود اظهار داشت: خوشحالیم که در بزرگترین مرکز دانشگاهی پیام نور میزبان شما نو ورودان به عرصه های علم و دانش هستیم.
وی ضمن اشاره به پیشینه دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور با هدف عدالت آموزشی و توسعه متوازن آموزش در کل کشور با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت کار خود را آغاز نمود و امروز خوشحالیم که سهم عمده ای از دانشجویان دانشگاه های دولتی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هویت ایرانی، اسلامی و به منظور ایفای نقش و مسئولیت خود در تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی تاسیس شده است و در حال ارائه خدمات علمی، تخصصی و آموزشی به جوانان این مرز و بوم است.
رییس دانشگاه پیام نور تهران جنوب در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در دنیا رتبه ششم و در آسیا رتبه دوم را در میان دانشگاه های باز و آموزش از راه دور داراست. سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور سیستم ترکیبی  می‌باشد که در آن کلاس‌ها به صورت حضوری و همچنین غیر حضوری (مجازی) برگزار می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: سیستم آموزشی ما نسبت به دیگر دانشگاه ها سیستمی منعطف است و دانشجویان ما نسبت به دانشجویان دانشگاه‌های سنتی فرصت بیشتری برای انجام همزمان تحصیل و فعالیت های اقتصادی و پرداختن به امور دیگر دارند.
رییس دانشگاه پیام نور تهران جنوب در انتها خطاب به دانشجویان نوورود دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم طی دوره تحصیل زمینه ارتقاء علمی، پژوهشی، رشد و گسترش و تعمیق فضایل اخلاقی و انسانی برای همه‌گان فراهم شود. همچنین در مدتی که بعنوان خدمتگزار در خدمت شما عزیزان هستیم، سعی ما بر این است که بهترین شرایط تحصیل برای شما فراهم شود تا مدارج عالیه را طی کرده و به کشور عزیزمان خدمت کنید.
در ادامه مراسم معارفه مهر 98 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنژاد سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: نهاد رهبری از همه اقشار دانشجویی حمایت می کند، این حمایت ها در قالب اردوهای تفریحی، زیارتی برای فعالان فرهنگی و عموم دانشجویان و همچنین حمایت از طرح های دانشجویی نمود می یابد. ما از انجمن های علمی، دانشجویی کانون ها، هیات، بسیج دانشجویی و حتی تک تک دانشجویانی که به کمک ما نیاز داشته باشند، حمایت می کنیم.
سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به افتتاح مرکز دختران آفتاب در سال گذشته بعنوان یکی از فعالیت های نهاد رهبری از دانشجویان خانم دعوت کرد تا از این کانون بازدید نمایند و افزود: این کانون  برای خواهران در حوزه تشکیل هیات دانشجویی، کانون دانش‌آموختگان و استفاده از توانایی ایشان جهت مهارت‌‌آموزی ورودی های جدید، انجام فعالیت های خیریه، کارآفرینی، برگزاری فعالیت های آموزشی و معرفتی فعالیت می‌کند.
در انتهای مراسم معارفه مهر 98 دانشجویان نوورود دانشگاه پیام نور تهران جنوب از دانشجویان برتر در حوزه های ورزشی، علمی و فرهنگی تقدیر و تجلیل شد.
گفتنی است، مراسم معارفه مهر 98 با هدف آشنایی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور تهران جنوب با سیستم آموزشی، مسئولین دانشگاه و معرفی حوزه های مختلف برگزار شد. همزمان با این مراسم انجمن ها و کانون های علمی دانشجویی، مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی نور و دفتر آموزشهای آزاد و تخصصی کوتاه مدت تهران جنوب نیز  با برپایی غرفه هایی فعالیت های انجام شده در سال گذشته و همچنین فعالیت های جاری خود را در معرض دید دانشجویان قرار دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر