استان ها
1398/8/21 سه‌شنبه
در دانشگاه پیام نور اراک؛
مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود برگزار شد

.

مراسم تودیع و معارفه دانشجویان جدیدالورد دانشگاه پیام نور اراک با حضور ریاست دانشگاه پیام نور استان مرکزی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ، مدیران ، کارشناسان و دانشجویان  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه در روز سه شنبه 20 ابان ماه برگزار شد.
دکتر ملکی راد گفت: دانشجویان باید علاوه بر تحصیل علم ، تهذیب نفس را نیز برای رسیدن به رشد و بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی سرلوحه کار خود قرار دهند .
وی از دانشجویان خواست تا با استفاده از ظرفیت های دانشگاه برای تبدیل شدن به یک نیروی متختصص و کارآمد و پاسخگو در جامعه استفاده نمایند چرا که دانشجویان امروز  مدیران ، متخصصان و کارشناسان آینده ساز این کشور هستند.
وی به اهمیت انجام فعالیت فرهنگی در دانشگاه با مشارکت دانشجویان به افتخارات دانشگاه در حوزه فرهنگی اشاره و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان مرکزی توانسته است در بخش نشریات دانشجویی ، قران و عترت و فعالیت فرهنگی در بین سایر دانشگاه های پیام نور کشور دارای رتبه اول تا سوم را دارا می باشد و در حوزه عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی در استان مرکزی  نیز رتبه دوم استان هستیم.
در ادامه برنامه مدیر و کارشناسان آموزش دانشگاه در جایگاه حاضر و به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند. تقدیر از فعالان فرهنگی دانشگاه برنامه ادامین این مراسم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر