استان ها
1398/8/14 سه‌شنبه
استقبال از نو دانشجویان دانشگاه پیام نور اردستان،
مراسم توجیهی و استقبال از نودانشجویان دانشگاه پیام نور درمرکز اردستان برگزارشد

.

مراسم توجیهی و استقبال از نودانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در سالن همایش های این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ،رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اظهار داشت: ما در این دانشگاه سعی می کنیم بهترین و امن ترین محیط را برای رشد و تربیت و حفظ روحیه و نشاط دانشجویان فراهم نماییم و در کنار آن از دانشجویان انتظار داریم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرده و چارچوب های قانونی دانشگاه را رعایت نمایند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور افزود: یقینا آینده کشور به دست شما عزیزان رقم خواهد خورد و ره توشه ای که امروز برای خود از حضور در دانشگاه می اندوزید، نه تنها به طور مستقیم در سرنوشت شخص شما و خانواده تان بلکه در شکل گیری جامعه و کشورمان نیز نقش انکارناپذیری دارد از این رو پذیرش و حضور شما دانشجویان جدید الورود را به بهترین دانشگاه کشور از نظر آموزشی و دانشگاهی که بالاترین سطح قبولی ارشد و دکتری را دارد تبریک می گویم.  

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در ردیف هفتمین دانشگاه در کل دانشگاههای کشور از لحاظ پژوهشی قرار دارد، ابراز داشت: دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نیز یکی از دانشگاههای برگزیده در سطح استان اصفهان است و این دانشگاه در کنار مسائل آموزشی، مباحث فرهنگی را در صدر کارهای دانشگاه قرار داده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اردستان در سطح استان اولین دانشگاهی بود که نسبت به ایجاد مرکز نوآوری، رشد و خلاقیت و شکوفایی اقدام کرده و هدف از این امر گره زدن علم و صنعت با یکدیگر است تا منجر به سرمایه شود و چرخ های اقتصاد بچرخد.

ایرج پور ادامه داد: طبق قراردادی که با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بسته شد مقرر بود تا سه هسته علمی را تشکیل دهیم که در حال حاضر هفت هسته علمی به شکل فعال از مرحله نوآوری عبور کرده و سه گروه آن مجوز ورود به شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان را نیز دریافت کرده است و هر فرد با هر خلاقیت و فکری که ورود پیدا کند از او حمایت جدی خواهد شد.

ایرج پور گفت : دانشگاه پیام نور خود را پاسدار حریم علم، دانش و فرهنگ می داند که در این زمینه حرکتهای بسیار خوبی صورت گرفته و با توان نوین و جدیدی که دانشجویان جدید الورود خواهند داشت شاهد حرکتهای بهتری خواهیم بود.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردستان نیز اظهار داشت: شما دانشجویان می بایست با علم اندوزی و افزایش بصیرت، در جامعه تاثیرگذار باشید و از فرصت سلامتی و جوانی که در اختیارتان قرار دارد نسبت به افزایش معلومات خود اقدام کنید و اگر این مسیر را با صلابت و استحکام طی نمایید آینده را خواهید ساخت.

وی افزود: وقتی سخن از دانش و دانشجو به میان می آید یک کلمه مشترک بین این دو واژه به چشم می خورد که آن علم است، بر این اساس یک ضلع مثلث دانشگاه اساتید و جامعه علمی آن و ضلع دومش را امکانات علم و تعلیم و تربیت و ضلع سومش را دانشجویان تشکیل می دهند و این سه می توانند جامعه علمی را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: آنچه امروز در جامعه می تواند حرف اول را بزند علم است؛ ممکن است بعضی ها در پرتو بعضی از بازیگری ها و هنرنمایی ها مشهور بشوند اما همچون بادکنکی با یک ضربه از بین می روند لذا فراگیری علم و پرکردن فکرتان با معلومات یقینا ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

سپس قوانین و مقررات  آموزشی و دانشجویی توسط خانم امیرجلالی کارشناس آموزش دانشگاه همراه با نمایش اسلاید به طور کامل و مفصل برای نودانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان تشریح شد.

در این مراسم قرائت میثاق نامه استادان توسط دکتر محمود باقری استاد رشته حقوق و وکیل پایه یک دادگستری اردستان و قرائت میثاق نامه دانشجویان توسط الهام ابراهیمی دانشجوی رشته حقوق و از مجریان و فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان انجام شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر