استان ها
1398/8/1 چهارشنبه
دردانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی؛
دومین جلسه‌ آسیب‌های اجتماعی دردانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزارشد

.

جلسه‌ آسیب‌های اجتماعی با هدف هم‌اندیشی برنامه‌های اجرایی و عملی کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تسلیت به مناسیت اربعین حسینی و همچنین شهادت پیامبر اعظم و امام رضا(ع) گفت:از همکاران کمال تشکر را دارم که با توجه به گرفتاری های کاری دغدغه آسیب ها را جدی تلقی کرده و در جلسات شرکت می کنید.وی افزود در دانشگاه نیز جلسات مداومی را برای مدیریت کار برگزار کرده ایم .

دکتر نژادعلی همچنین با اشاره به جلسه شبکه جامعه و دغدغه آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در خصوص آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به اینکه همه ما چه به عنوان خانواده و یا معلم و یا مسئول در شهر و یا کشور درگیر این مسئله هستیم با جدیت این هدف را دنبال کنیم و و بتوانیم آسیبها را به حداقل برسانیم

دکتر نژادعلی افزود :هدف ما فقط کاهش آسیبهاست و در حال حاضر تا رسیدن به یک اصل درست و اساسی تمایلی به رسانه ای شدن نداریم.

درادامه دکتر شیخ الاسلام  مدیر عامل شبکه جامع دانشگاههای استان نیز ضمن تشکر از کمیته پیگیری آسیبهای اجتماعی افزود:با توجه به تقسیم کار استانداری و واگذاری به شبکه جامع، دانشگاه پیام نور به جد جلسات را برگزار میکند و پیگیر کار آسیب های اجتماعی است.

دکتر شیخ الاسلام افزود:ما در حل مشکل باید ابتدا مشکل را شناسایی کنیم .سن جرم،جنس جرم،نوع آسیبها و ....را اگر بتوانیم در نقشه سیمای جنایی شهرستان آماده کنیم .و در ادامه راهکارهای پیشگیری کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت را بیان کنیم .و بتوانیم در این راه از تجربیات هم استفاده کنیم و از موازی کاری جلوگیری شود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر