استان ها
1398/7/17 چهارشنبه
دکتر آبرود دربازدید از روندثبت نام دانشجویان ؛
رئیس دانشگاه پیام نوراستان چهارمحال وبختیاری از روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود بازدید کرد

.


دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه  پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور در محل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد ، با پذیرفته شدگان گفت و گو و از روند ثبت نام بازدید به عمل آورد .
   به گزارش روابط عمومی ، همزمان با ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در  دانشگاه  پیام نور ، دکتر علیرضا  آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاون آموزشی ، مدیر آموزش و  مدیر نظارت و ارزیابی از چگونگی و مراحل ثبت نام  دانشجویان بازدید کرد.
 در این بازدید  دکتر آبرود  با حضور در محل ثبت نام،  در جمع پذیرفته شدگان ، ضمن بیان وضعیت آموزشی و امکانات  فرهنگی ، ورزشی  دانشگاه پیام نور استان و پاسخ به سوالات برخی از  دانشجویان ، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان ورودی جدید، بتوانند مسیر پیشرفت و کسب مدارج علمی را در دانشگاه  پیام نور  استان طی نمایند.
 وی در  روند بازدید از مراحل مختلف ثبت نام و دیدار با  کارکنان  دانشگاه  ، بر تسریع در روند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید تأکید کرد و خواستار پاسخ‎گویی شفاف به دانشجویان و خانواده ‎های ایشان شد.
دکتر آبرود ضمن بازدید از بادجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در دانشگاه اظهار کرد : خوشبختانه دانشگاه پیام نور در راستای رفع دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان، ضمن عقد قرارداد با چندین بانک، امکان استفاده از تسهیلات وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد را برای کلیه دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده و دانشجویان عزیز از بدو ثبت نام در دانشگاه می توانند از این تسهیلات برای پرداخت کل شهریه خود استفاده کنند .
گفتنی است ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تا 18 مهرماه تمدید شده است

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر