استان ها
1398/7/14 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان مطرح کرد :
تامین رضایت دانشجویان از اولویتهای دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در جلسه ی ستاد استقبال از دانشجویان پذیرفته شده بر اساس سوابق تحصیلی که با حضور معاونت دانشگاه، روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی برگزار شد، گفت:تکریم ارباب رجوع و تامین رضایت دانشجویان جزء اولویت های خود و دانشگاه می باشد و کارکنان دانشگاه دارای وجدان کاری هستند که این رضایت در عملکردشان قابل مشاهده است.
دکتر خیری از اعتماد مردم به این مرکز آموزشی و علاقمندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی ابراز خرسندی کرد.
وی در این نشست از راه اندازی کمیته استقبال از دانشجویان جدید الورود خبر داد و بر حضور پررنگ اساتید  و برگزاری منظم  کلاسها تاکید کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، اظهار داشت: نماینده ی بانک ها در مرکز دانشگاه پیام نور جهت وام دانشجویی و تسهیل در کار دانشجویان مستقر می باشند.
دکتر خیری، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور نیروهای جوان هستند که با مطالبه گری و پرسشگری باعث شور و هیجان دانشگاه شده اند.
وی در این دیدار با تاکید بر گسترش فعالیت فرهنگی، افزود: توسعه  فعالیت های فرهنگی باعث حیات، پویایی و شور و نشاط دانشجویان می شود و مراکز و واحدهای آموزشی باید در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور توانسته است نیروهای متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر، خلاق و متفکر  تحویل جامعه دهد که این هم نشان از کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاه است.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر