استان ها
1398/7/13 شنبه
دکتر معصومی گفت :
اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور را باید قدر بدانیم

.

به دنبال اعلام نتایج ثبت نام کنندگان براساس سوابق تحصیلی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور ، و نتایج درخشان دانشگاه پیام نور ، جلسه فوق العاده روسای مراکز و واحدهای استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی:پس از اعلام قبولی 142000 نفر از در دانشگاه پیام نور که حاکی از اعتماد حدود 60 درصد از ثبت نام کنندگان به دانشگاه پیام نور بود ، جلسه فوق العاده روسای مراکز و واحدهای استان برای بررسی راههای جذب حداکثری دانشجو در ستاد استان تشکیل شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی اززحمات کلیه روسا ، پرسنل اداری ، اعضای علمی ، مسئولین روابط عمومی مراکز و واحدها و مدیران و کارشناسان ستاد استان ، گفت : نتایج در خشان دانشگاه پیام نور در عرصه های مختلف و تلاش و زحمت همه مسئولین و همکاران در تمامی رده ها و معرفی مطلوب دانشگاه از طریق رسانه های دسته جمعی ، باعث شد تا مردم از پتانسیل ها و توانایی های بزرگترین دانشگاه دولتی کشور مطلع شده و به آن اعتماد کنند.

دکتر معصومی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم این اعتماد مردم به دانشگاه پیام نور را قدر بدانیم و با تلاش و همتی مضاعف بستر مناسبی برای حضور این عزیزان فراهم آوریم ، گفت : در وضعیت کنونی دانشگاه و وجود برخی مشکلات مالی ، بهترین فرصت هست تا بتوانیم با تدابیر لازم و روشهای نوین در جذب حداکثری این دانشجویان تلاش نماییم .

وی تصریح کرد : حال نوبت ما مسئولین هست تا با تمام توان خود به این اعتماد عمومی پاسخ مثبت دهیم و زمینه را برای این دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور به بهترین نحو ممکن فراهم آوریم .

رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیرگذاری نفر به نفر همکاران علمی و اداری دانشگاه در جذب حداکثری دانشجو ، گفت : از همه می خواهم نهایت تلاش خود را در بحث تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات دانشجویان و ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل روند ثبت نام دانشجویان به کار بگیرند.

در این جلسه اعضای هیئت رئیسه استان و مدیران ستادی و نیز روسای مراکز و واحدها به بیان نکته نظرات و ارائه پیشنهادات خود پرداختند تا با راهکارهای ممکن و استفاده از ظرفیت های موجود در هر شهرستان ، جذب حداکثری آمار قبولی استان را به سرانجام برسانند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر