استان ها
1398/7/10 چهارشنبه
ریس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت:
دانشگاه پیام نور  زیر ساخت بسیار مناسبی در برگزاری کلاس های الکترونیکی دارد

.

 نشست رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی ،دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان  درجلسه با مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری  استان با اشاره به توانمندیهای دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور  زیر ساخت بسیار مناسبی در برگزاری کلاس های الکترونیکی دارد و همچنین در برگزاری آزمون های آنلاین ما رتبه اول در کشور را داریم.

یوسفی افزود : ما در مراکز و واحدها آمادگی این را داریم که بخشی از فضاهای فیزیکی مراکز و واحدهای را در قالب گردشگری در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دهیم و طی تفاهم نامه ای با مفاد مشترک از این طریق درآمدزایی داشته باشیم.

دراین جلسه دکتر واعظی فر سرپرست گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به توان بالای اعضای هیات علمی دانشگاه و تعدد و پراکندگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در کل استان اصفهان، علاقمند به فتح باب به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در قالب پروژه های تحقیقاتی و ارتباط با صنعت جهت حل مشلات و موانع موجود در استان اصفهان هستیم.

واعظی فر افزود: ما خواهان این هستیم که دانشگاه پیام نور نیز مانند سایر دانشگاه های مطرح استان برای ارسال اولویت های پژوهشی این سازمان در لیست قرار گیرد.

گفتنی است دکتر غفاری عضو هیات علمی دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر در این نشست در خصوص تبیین زمینه های همکاری در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی همچون برگزاری دوره های آموزش آزاد مرتبط با نیازها و زمینه های کاربردی در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، هدایت پایان نامه ها در رشته های مرتبط به سمت اولویت‌های تعیین شده از سوی سازمان مذکور و نیز تشریح ضرورت و لزوم تهیه اطلس و راهنمای جامع روستاهای هدف گردشگری استان اصفهان با حمایت مادی و معنوی سازمان میراث فرهنگی سخن گفت.

دکتر فریدون الهیاری مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ظرفیت های گسترده ای دارد هم از تعداد دانشجو و هم از اعضای علمی و تولید علم که در حوزه های مختلف میتوان از پتانسیل های بالقوه این دانشگاه بهره برد.

الهیاری گفت: خصوصیت ویژه ی دانشجویان پیام نور این است که با داشتن تخصص های متفاوت در زمینه های اجرایی مختلف به دانشگاه آمده اند و اقدام به تحصیل کرده اند؛ ما دفتر مطالعات و برنامه ریزی را با هدف فعال کردن فعالیت های پژوهشی راه اندازی کردیم؛ که در این دفتر به خصوص از پایان نامه های دانشجویی حمایت مادی و معنوی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون پروژه هایی با دانشگاه اصفهان و دانشگاه هنر داشته ایم و در حال حاضر ما با دانشگاه صنعتی در حال انجام پروژه ای مشترک می باشیم. ما در مقام حمایت های معنوی از جمله فراهم آوردن تسهیلات و محل اسکان همیار دانشگاه هستیم، در هفته پژوهش دفتر ما تبدیل به نماینده پژوهشگاه مربوط به سازمان میراث فرهنگی کشوری خواهد شد. اولویتهای پژوهشی داریم که تهیه اطلس نیز جزو این اولویت هاست.

پیشنهاد ما این است که بین دانشگاه پیام نور با میراث فرهنگی تفاهم نامه ای تنظیم شود تا بتوان از ظرفیت علمی دانشگاه استفاده کرد. در ضمن ما آموزش هایی داریم که مربوط به همکاران هست و برخی آموزش ها مربوط به جامعه ی گردشگری است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر