استان ها
1398/7/8 دوشنبه
دکتر معصومی گفت :
دانشجوی فعال باعث رشد و توسعه دانشگاه است

.

همزمان با شروع سال جدید تحصیلی و ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه ، غرفه های مختلفی توسط انجمن ها و کانون های علمی و بسیج دانشجویی در محوطه مرکز تبریز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی :دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی  ضمن حضور در مرکز تبریز و بازدید از غرفه های برپا شده ، توسط دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی ، این شور و نشاط آغاز سال تحصیلی و دانشجوی فعال را باعث رشد و توسعه دانشگاه دانسته و گفت : هر اندازه دانشجویان ما در کارهای علمی ، پژوهشی و فرهنگی فعال تر باشند ، به همان اندازه وظیفه و کار ما سنگین تر خواهد بود و همین امر رشد و ترقی دانشگاه در همه زمینه ها را به دنبال خواهد داشت .

دکتر معصومی ضمن تشکر از تمامی دانشجویان که در برپایی این غرفه ها شرکت داشته و زحماتی را متقبل شده اند ، گفت : امیدواریم بتوانیم به کمک این دانشجویان و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود ، میزبان خوبی برای دانشجویان جدید الورود به دانشگاه پیام نور در تمامی مراکز و واحدها باشیم .

وی دانشگاه پیام نور را به عنوان یکی از دانشگاههای پیشرو در زمینه کیفیت آموزشی دانسته و گفت : آمار موجود در سازمانهای مختلف کشور نشان دهنده سواد و اعتماد به نفس بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور است و این نشات گرفته از تفاوت های این دانشگاه با سایر دانشگاههای کشور است .

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به دغدغه مالی برخی دانشجویان و عدم توانایی تامین شهریه تحصیلی ، گفت : با تمهیدات اندیشیده شده هیچ دانشجویی در دانشگاه پیام نور مشکل شهریه و تامین آن را ندارد و می تواند با استفاده از وام های دانشجویی در نظر گرفته شده از طریق بانک های عامل نسبت به دریافت وام برای کل دوره تحصیلی خود اقدام نماید.

دکتر معصومی تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات و دغدغه دانشجویان را از مهترین اهداف دانشگاه دانسته و گفت : از همه همکاران ساعی خود که در مراکز و واحدهای استان با صبر و حوصله به امورات دانشجویان رسیدگی می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر