.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالم ترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: همکاران ، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک می توانند آن را پیگیری کنند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده افزود: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری ، کارمندان(عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می توانند درخواست های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس
http://pishkhan.pnu.ac.ir/ارسال نموده و از همان طریق می توانند نتایج آن را دریافت نمایند.
وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیت های سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان، مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسیهای متنوع کاربران دبیرخانه راه اندازی شده است.
وی ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامههای دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخص های این سامانه معرفی کرد.
لازم به ذکر است، جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه 11، Firefox از نسخه 52 به بعد، Chrome از نسخه 49 به بعد، Safari نسخه 11 به بعد، Opera از نسخه 50 به بعد و Edge از نسخه 16به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایین تر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.
دانشجویان دانشگاه پیام نور کلیه اطلاعیه های مربوط به خدمات الکترونیکی این دانشگاه را از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir پیگیری کنند.