اداری و مالی
1395/5/17 یکشنبه
دکتر حسنی در جمع مدیران خوزستان:
تفویض اختیار و استفاده صحیح از منابع مالی مهم ترین برنامه دانشگاه است

.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در جمع مدیران خوزستان،گفت: یکی از برنامه های مدیریت دانشگاه، تفویض اختیار به رؤسای استان و مراکز و واحدهاست تا با انگیزه و سرعت بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهند؛ چرا که به دلیل ارتباط مستقیم با دانشجو به نیازها و نقاط قوت و ضعف مراکز خود واقف تر هستند.
دکتر حسنی صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع مالی دانشگاه را یکی دیگر از برنامه های دانشگاه عنوان کرد و افزود: بر این اساس 100 درصد درآمد اختصاصی و 40 درصد از درآمد خیرین هر مرکز ، به همان مرکز اختصاص داده می شود.
وی درخصوص نقش دانشگاه پیام نور در فراهم کردن بسترهای ادامه تحصیل در مناطق محروم تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به شکل مطلوبی مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور را تحت پوشش قرار داده است و از آنجا که هدف مدیریت دانشگاه پیام نور همواره اخذ حداقل شهریه بوده ، امکان ادامه تحصیل جوانان در مناطق محروم فراهم شده است.
دکتر حسنی گفت: در حال حاضر قریب 700 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و این دانشگاه درنظر دارد با توجه به شیوه آموزشی منحصر به فرد در جهت ارائه خدمات آموزشی الکترونیکی و مبتنی بر فناوری اطلاعات اقدامات ارزشمندی را ارائه دهد تا متقاضیان تحصیل در این دانشگاه به سهولت به این خدمات دسترسی یابند.
وی با عنوان اینکه در حال حاضر تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشکل کاهش جمعیت دانشجویی مواجه هستند ، افزود: دانشگاه پیام نور راهکارهای متنوعی را برای رفع این مشکل درنظر دارد و با توجه به شیوه های نوین آموزشی در این دانشگاه ، تولید محتوای الکترونیکی و راه اندازی تلویزیون تعاملی IPTV ، پیش بینی می شود این دانشگاه از نظر جمعیت دانشجویی با کاهش چشمگیری مواجه نشود.
در حاشیه این نشست از سامانه ارتباط با همکار به نشانی http://seh.pnu.ac.ir/ رونمایی شد. این سامانه با هدف تکریم همکاران و به منظور ارتباط و دسترسی ساده و سریع کارکنان با معاونت اداری مالی و عمرانی دانشگاه راه اندازی شده است.
دکتر حسنی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه ، معاون حراست دفتر مرکزی و دیگر مدیران طی سفر استانی خود به خوزستان از برخی پروژه های عمرانی این استان بازدید کردند .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر