فرهنگی
1402/10/26 سه‌شنبه
مسؤل نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در چهارمین اجلاس رؤسای استانی:
به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات بزرگ علمی در کشور هستیم

.

اجلاس روسای دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از صبح امروز با حضور هیات رئیسه دانشگاه در بندرعباس آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام دکتر سید محمود نبوی مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در ابتدای این اجلاسیه با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور، ایجاد امکان فرصت تحصیل برای نسل جوان کشور را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی خواند و رشد آگاهی در جامعه را به عنوان یکی از مولفه های توسعه پایدار خواند و افزود: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات بزرگ علمی در کشور هستیم.

وی به وجود عنصر خودباوری در نسل جوان این کشور اشاره و خاطرنشان کرد: فرصت های فراوانی با اتکای به نسل جوان فرهیخته این کشور پیش روی جامعه ما است و دانشگاه پیام نور در این عرصه نقش مهم و جدی ایفا می کند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور، اولویت همه روسای دانشگاه ها را در کنار رشد علمی، توجه به دغدغه های دینی برشمرد و تلاش برای رفع شبهات را از اصلی ترین وظایف روسا و اساتید دانشگاه پیام نور دانست و بیان داشت: جهاد تبیین در محیط دانشگاهی از اهمیت فراوانی برخوردار است و برگزاری چنین برنامه هایی را برای روشن ساختن افکار دانشجویان مد نظر قرار دهید.

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: دشمن پی به قدرت ولایت فقیه در جامعه اسلامی برده و سعی دارد تا رابطه میان مردم و رهبری را خدشه دار کنند و باید بدانیم که نباید دست از دامان رهبری برداریم و همواره نگاهمان به فرامین ایشان و روشنگری هایشان در زمینه مسائل مختلف باشد و از پرداختن به حواشی پرهیز کرده و افراد توانمند، نخبه و متعهد را در راس امور قرار دهیم و انتخابات یکی از صحنه های مهم ایفای این ولایت مداری و شایسته سالاری است.

منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در ابتدای این اجلاسیه، گزارش جامعی از ظرفیت های این دانشگاه در هرمزگان ارائه و نیز پیشنهاداتی را به منظور ارتقای ظرفیت های این دانشگاه در عرصه های مختلف ارائه کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر