فرهنگی
1402/8/10 چهارشنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی یوم الله 13 آبان را تبریک گفت

.

پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:
یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان، به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به ‌دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز نمایان شد.
این روز که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، نقطه ی عطفی در تاریخ پرافتخار ایران عزیز اسلامی است. تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان مبارز در 13 آبان 1357 در لبیک به فرمان رهبر فقید انقلاب، که بر طاغوت زمان خروشیدند و بالاخره تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 به همت دانشجویان شجاع پیرو خط امام (ره)، که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد.
آنچه طی 45 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تثبیت کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.
ملت همیشه در صحنه ایران با نمایشی عظیم از وحدت و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز با تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی، ضمن محکوم کردن هجوم وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی به کودکان و زنان بی دفاع غزه، الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهند گذاشت و به جهانیان ثابت خواهد کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه برای ایرانیان و ملت های مقاومت به خصوص مردم فلسطین زنده می باشد.
جامعه دانشگاهی دانشگاه پیام نور اعم از دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان ضمن اعلام وفاداری به آرمان های امامین انقلاب ، آمادگی خود را برای حضور حداکثری در مراسم راهپیمایی یوم‌ الله ۱۳‌ آبان پرشکوهتر از سال‌های گذشته اعلام داشته تا جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی را با شعار ماندگار هیهات من الذله ابراز دارند.

ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
آبان 1402

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر