فرهنگی
1402/5/26 پنجشنبه
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد:
حذف دانشگاه پیام نور اصرار بر بی‌عدالتی آموزشی در جامعه است

.

به گزارش روابط عمومی حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره پیشنهادات مطرح شده پیرامون برنامه هفتم توسعه برای دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشــگاه پیام نور تنـــــها دانشــــگاه در دسترس قشـــر محروم جامعه است و با حذف دانشگاه عدالت آموزشی زیر سؤال می‌رود.

سخنگوی کمیسیون آموزش ادامه داد: دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی است که به سهولت در دسترس و در محل سکونت اقشار آسیب‌پذیر جامعه استقرار یافته است و بسیاری از مسئولین، مدیران و کارمندان تربیت‌یافته و دانش‌آموخته این دانشگاه هستند و اقشار مختلف در همین مرکز آموزش عالی تحصیل کرده و می‌کنند.

فلاحی همچنین تصریح کرد: در ایام اغتشاشات تنها دانشگاهی که در آن تنشی وجود نداشت دانشگاه پیام نور بود لذا با طرح حذف دانشگاه با ادلّه و براهین واضح مخالفت می‌‌کنیم و در صحن مجلس با تمام توان مدافع این مرکز آموزش عالی هستیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: امیدواریم دوستان در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم نیز با پیشنهاد حذف دانشگاه پیام نور با توجه به میزان برخورداری علمی و دامنه دانش‌پروری ملت در سراسر کشور از این مرکز آموزش عالی، مخالفت نمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر