فرهنگی
1402/4/13 سه‌شنبه
بیانیه‌ی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور ؛
بیانیه‌ی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور در پی اقدام بزدلانه و منفعلانه آتش زدن مصحف شریف قرآن کریم توسط کفار سوئدی

.

به گزارش روابط عمومی در این بیانیه آمده است ؛
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَأَرَادُوا بِهِ كَيْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِينَ(انبیاء،۷۰)
۱.کشور سوئد تبدیل به سرزمین شیطان و فتنه‌های آخرالزمانی شده است از تروریستی اعلام کردن سپاه مقدس پاسداران تا به رسمیت شناختن و ثبت کردن رابطه جنسی به‌عنوان ورزش و این بار آتش زدن مصحف شریف، نشان از فروپاشی و انحطاط غرب است و این رویکرد انفعالی قبل از آنکه ضربه‌ای به اسلام و مسلمین باشد موجب رسوایی بانیان، حامیان و فاعلان آن خواهد بود.
۲. بی‌شک دولت خبیث و مزدور پرور سوئد در برابر عظمت گفتمان قرآن کریم و برنامه‌ریزی انسان‌ساز آن برای مسلمین و آزادیخواهان جهان، کم آورده است و در اقدامی بزدلانه به فتنه‌های شیطانی روی ‌آورده است. کینه این کفار خبیث نسبت به خدا و قرآن نشان از اثربخشی فرمول‌های این کتاب آسمانی در تمام شئون و ارکان زندگی مسلمانان است.
۳. همچنان که؛ نمرود نتوانست از پس ابراهیم برآید، به مصاف با خدای ابراهیم رفت و تیری به سمت آسمان رها کرد به این امید که خدای ابراهیم را شکست دهد اما ناگهان پشه‌ای ناچیز مغزش را جوید و همانطورکه قوم لوط، قوم عاد، نمرود، فرعون و سپاه ابرهه به عذاب الهی گرفتار شدند، دیری نخواهد پایید که وعده‌ی الهی در خصوص کشور شیطان صفت سوئد به‌خصوص حکومت جاهل آن محقق خواهد شد و در آتش خشم خداوند زمین‌گیر خواهند شد.
۴. بدین‌وسیله بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور استاندارد دوگانه و یک بام و دو هوای غرب و حکومت شیطانی سوئد که به‌ظاهر دم از حقوق بشر و احترام به عقاید دیگران می‌زند و در عمل آمر و حامی سوزاندن مصحف شریف است را به‌شدت محکوم می‌نماید و از مسلمان و آزادیخواهان جهان دعوت می‌کند تا این اقدام شیطانی را محکوم کنند.
۵. در پایان ضمن تسلیت به محضر مبارک حضرت بقیه ا... الاعظم، نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان جهان، از وزارت امور خارجه خواستار پیگیری حقوقی این اقدام شنیع هستیم.
والسلام

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر