فرهنگی
1401/1/25 پنجشنبه
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استانداراستان اصفهان دراختتامیه جشنواره کشوری قرآن وعترت:
مسابقات قرآنی تاثیرگذارترین فعالیت فرهنگی است

.

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان صبح امروز در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه این جشنواره بسیار با اهمیت است عنوان کرد: از برگزار کنندگان این مسابقه و دکتر مختاری به طور ویژه تشکر می‌کنم که در راه قرآن تلاش کردید.
به گزارش روابط عمومی، وی با اشاره به اینکه در مسابقه افراد از یکدیگر سبقت می‌گیرند اظهار کرد: خود مسابقه دادن مهم نیست چراکه امروز در خیلی از موضوعات مسابقاتی وجود دارد اما اینکه قرآن موضوع مسابقه باشد بسیار اهمیت دارد و قابل توجه و تقدیر است.
وی با بیان اینکه در کشور ما توجه به قرآن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، اذعان کرد: قرآن باید در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سبک زندگی و... در بطن تصمیمات  قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه افرادی که در مسابقات قرآن شرکت می‌کنند چه آنان که رتبه ای کسب می‌کنند و چه افرادی که موفق به کسب رتبه نمی‌شوند تلاش می‌کنند قرآن را بیشتر به نسل جوان بشناسانند، تاکید کرد: این کار قابل تقدیر و تحسین است چراکه هیچ کار فرهنگی به اندازه کار قرآنی تاثیرگذار نیست.
وی با بیان اینکه امیدواریم این مسابقات موجب برکاتی برای امور دانشگاه باشد تصریح کرد: قرائت و حفظ قرآن بسیار عالی است، رجوع به تفسیر قرآن نیز برکت این حرکت را تکمیل خواهد کرد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر