فرهنگی
1400/7/27 سه‌شنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی:
110 قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور، بهترین الگوی دانشجویان هستند

.

دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه 110 قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور بهترین الگو برای دیگر دانشجویان برای روی آوردن به ورزش و حفظ سلامت خود و جامعه هستند، افزود: دانشگاه پیام نور توجه و اهمیت به ورزش را بسیار مهم می داند و در کنار ورزش های همگانی ، حمایت از ورزش های قهرمانی را در اولویت قرار داده است تا بتواند نقش کوچکی در ترغیب دانشجویان به ورزش داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در نشست قهرمانان ورزشی که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت و تربیت بدنی افزود: گسترش فرهنگ ورزش و حفظ سلامت فقط مختص جامعه دانشجویی نیست و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور نیز با برنامه های مختلف ورزشی، زمینه مشارکت کارکنان علمی و اداری دانشگاه در سراسر کشور را نیز فراهم آورده است.
وی برگزاری مسابقات اطلاعات ورزشی ویژه دانشگاهیان به صورت آنلاین را یکی از برنامه های مهم این معاونت عنوان کرد و مهلت ثبت نام در این مسابقات را تا 30 آبان ماه اعلام کرد.
دکتر امین ناجی ترویج فرهنگ ورزش و وحدت آن با علم و دانش را برای تامین سلامت کشور و ایجاد شور و نشاط ضروری دانست و آمادگی دانشگاه را برای حمایت از قهرمانان ورزشی این دانشگاه اعلام کرد.


مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور:
شناخت قهرمانان ورزشی، فرهنگ ورزش را گسترش می دهد


دکتر فرناز ترابی شناخت و گفت وگو با قهرمانان ورزشی را گامی مهم برای ترویج و گسترش فرهنگ ورزش عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی است که به ورزش دانشگاهی در کنار علم و دانش بسیاراهمیت می دهد و همواره تلاش داشته است تا ضمن تعامل مثبت با دانشجویان، حتی در دوران کرونا، فعالیت های ورزشی را متوقف نکرده تا به نحوی بتواند شور و نشاط لازم را در بین دانشجویان حفظ کند.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در نشست قهرمانان ورزشی این دانشگاه، ضمن تقدیر از تمامی قهرمانان، افزود: تعامل دو طرفه دانشگاه با قهرمانان ورزشی پلی برای کسب موفقیت های بیشتر و بهره مندی دانشگاه از نخبگان ورزشی است تا بتواند دیگر دانشجویان را نیز ترغیب و تشویق کند.
وی کسب مدال های ارزشمند از سوی قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور در میادین ملی و بین المللی را شایسته تقدیر دانست و گفت: حضور دانشجویان مدال آور و قهرمان در دانشگاه پیام نور باعث افتخار این دانشگاه و کشور است و نام ایران اسلامی را در تمامی جهان طنین انداز خواهد کرد.
گفتنی است، نشست قهرمانان ورزشی با تقدیر نمادین از دو قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب پایان یافت.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر