فرهنگی
1399/11/20 دوشنبه
برگزاری اختتامیه مسابقه پومسه کشوری دانشگاه پیام نور به میزبانی خراسان رضوی
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی: رویکرد دانشگاه پیام نور تقویت قهرمانان ورزشی برای میادین ملی و بین الملی است

.

اختتامیه مسابقه پومسه کشوری دانشگاه پیام نور امروز در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، معاون فرهنگی، اجتماعی ودانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور  با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، مجموعه برنامه های مدونی را در حوزه فرهنگی و ورزشی تدوین کرد تا بتواند در این دوران، تعامل خود را با دانشجویان حفظ کرده و امکان فعالیت فرهنگی را حتی به صورت مجازی فراهم آورد.
دکتر محمدهادی امین ناجی افزود: حضور گسترده دانشجویان و رقابت های بی نظیر آنها در مسابقات فرهنگی و ورزشی دانشگاه نشان دهنده علاقه مندی این عزیزان برای شرکت در فعالیت های دانشگاهی است و در واقع فضای جدیدی در سامانه های مجازی برای تداوم بخشیدن به این فعالیت ها گشوده شد.
وی ضمن تقدیر از دانشجویان قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور رویکردی را برگزیند که این دانشجویان احساس تنهایی نکنند و برای رقابت های بزرگ آینده آماده باشند.
وی با اشاره به یونیورسیاد دانشجویی در سال آینده اظهار داشت: دانشگاه پیام نور خود را ملزم به تقویت قهرمانان این دانشگاه برای مسابقات درون دانشگاهی، بین دانشگاهی، منطقه ای، ملی و بین المللی می داند گفتنی است دراین مراسم  دکتر نژاد علی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضویضمن تبريك دهه مبارك فجر ومتقارن شدن مراسم اختتامیه مسابقات با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : این دوره از رقابت ها در دو بخش پسران و دختران و با حضور 32 ورزشکار از 12  استان کشور به میزبانی دانشگاه پيام نور خراسان رضوي به صورت مجازی برگزار شد.
وي افزود این دوره از مسابقات به صورت مجازی و از طريق ارسال ویدئو برگزار شد كه در دو بخش مجزا دختران و پسران و با همكاري هيات تكواندو خراسان رضوي داوري شد .
رئيس دانشگاه پيام نور خراسان رضوي  گفت:دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با همکاری هیات تکواندوخراسان آمادگی برگزاری مسابقات تکواندو برای کل دانشگاههای وزارت علوم را دارد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر