.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حامد کرمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت عتف ضمن حضور در نشست هیات رئیسه دانشگاه پیام نور گفت: از مهمترین برنامههای حوزه بازرسی و شکایات وزارت علوم تلاش برای شناسایی رویههای غلط و رفع مشکلات مخاطبان است.
در این نشست که رئیس، اعضای هیات رئیسه، مسئول نهاد رهبری و برخی مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور حضور داشتند، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم تصریح کرد: تلاش می کنیم در دفتر بازرسی اقداماتی را بهکار بگیریم که بر اثر آن از بروز هر نوع برخورد، تخلف و کوتاهی جلوگیری شود، به این ترتیب با پیشگیریهایی که صورت میگیرد میزان شکایات نیز به حداقل میرسد.
کرمی با تاکید بر اینکه دانشگاهیان و دانشجویان می توانند شکایات خود را در سامانه رسیدگی به گزارشات این وزارت خانه ارسال کنند، تاکید کرد: در این سامانه نوع و تعداد شکایات به طور دقیق مشخص است و رسیدگی به شکایات ارسالی نیز با سرعت بالا انجام می گیرد.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم اضافه کرد: از گذشته برای پاسخگویی به شکایات در وزارت علوم سامانهای برای ارائه شکایات توسط ذینفعان ما که در حوزههای مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری است تعبیه شده که قبول شکایت میکنیم و اخیراً با حمایتهایی که وزیر علوم از مجموعه دفتر بازرسی داشتند مدت زمان شکایات را کوتاهتر میکنیم و بازه زمانی ۱۵ روزه را برای پاسخگویی سازمانها و دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم قرار دادهایم تا حصول نتیجه سعی میکنیم شکایات را پیگیری کنیم.