آموزش
1401/11/4 سه‌شنبه
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط‌زیست خبر داد:
ششمین همایش ملی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو و پژوهشکده محیط‌زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور 5 بهمن برگزار می‌شود

.

ششمین همایش ملی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو و پژوهشکده محیط‌زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور در روز چهارشنبه 5 بهمن برگزار می‌شود.
دکتر سید محمد شبیری با اعلام این خبر  افزود: ششمین همایش ملی آموزش محیط‌زیست در راستای هم‌افزایی علمی پژوهشگران و متخصصان این حوزه و انجام رسالت دانشگاه پیام‌نور در تحقق مدیریت سبز دانشگاهی، در روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 به‌صورت برخط و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهایی مانند سازمان حفاظت محیط‌زیست، کمیسیون ملی یونسکو، دفتر حقوق بشر و پیگیری حقوق شهروندی وزارت دادگستری، اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و انجمن‌های علمی نهج‌البلاغه ایران، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران و آموزش و پرورش تطبیقی برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام دبیر ششمین همایش ملی آموزش محیط‌زیست، برنامه‌های این همایش در نوبت‌های صبح و بعدازظهر، شامل پانل‌های ارائه مقالات، وبینارها و نشست‌های علمی و تخصصی خواهد بود. وی از پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان حوزه آموزش محیط‌زیست دعوت کرد تا در برنامه‌های این همایش ملی که جزئیات و برنامه زمان‌بندی آن در سامانه همایش به نشانی  conference.pnu.ac.ir/6theeconf قابل دستیابی خواهد بود حضور به هم رسانند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر