آموزش
1401/8/22 یکشنبه
رئیس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور خبرداد:
امکان خروج از کشور برای مشمولین دارای معافیت تحصیلی از مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور فراهم شد

.

رئیس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور از فراهم شدن امکان خروج از کشور برای دانشجویان دارای معافیت تحصیلی از مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ، دکتر مجتبی سلطانی احمدی هدف از اجرای این طرح را توسعه کمی و کیفی این مرکز عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و به یُمن تعامل سازنده ای که میان دانشگاه پیام نور و سازمان نظام وظیفه ناجا ایجاد شده است پس از خبر امید آفرینِ اخذ معافیت و ثبت نام مشمولین در مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور اکنون این امکان فراهم شده است تا چنانچه این دسته از دانشجویان تصمیم به مسافرت داخل و خارج از کشور داشته باشند میتوانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 و یا از طریق نرم افزار پلیس من درخواست خروج از کشور خود را ثبت نمایند.
سلطان احمدی گفت: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی متقاضی خروج از کشور می‌بایست پس از تکمیل فرم درخواست خروج از کشور در دفاتر پلیس+10 و یا نرم افزار پلیس من، کشور مقصد خود را مشخص نموده و پس از رؤیت میزان ودیعه ای که توسط سازمان نظام وظیفه متناسب با هر کشوری مشخص کرده است، نسبت به افتتاح حساب در یکی از شعب بانک سپه اقدام نموده و مبلغ مورد نظر را واریز کنند. این حساب در محدوده زمانی که توسط متقاضی برای طول دوره سفر خود اعلام نموده، بلوکه شده و غیر قابل برداشت خواهد بود. در مرحله بعد کارشناس رابط مرکز امور بین الملل، پس از بررسی درخواست دانشجو اقدام به تأیید آن می کند. در انتها سازمان نظام وظیفه نیز پس از رؤیت درخواست و بررسی آن و در صورت نداشتن منع قانونی اقدام به تأیید نهایی آن خواهد کرد.
وی با عنوان اینکه مرکز امور بین الملل دانشگاه با ایجاد این امکان موفق شد تا زنجیره ثبت نام و تحصیل دانشجویان مشمول را کامل نماید، اظهار داشت: هم اکنون تمامی موانع جذب دانشجویان مشمول در مراکز برون مرزی دانشگاه برداشته شده است و این اقدام می تواند انشاءالله به جذب هرچه بیشتر متقاضیان به تحصیل در مراکز بین الملل داخل و یا خارج ار کشور منتهی شود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر