آموزش
1401/5/31 دوشنبه
قابل توجه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور؛
زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری اعلام شد

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1401-1402 دانشگاه پیام نور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری با عنوان اینکه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول 1402-1401 و به صورت غیر‌حضوری انجام می‌شود، افزود: پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به نشانی  https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
وی اظهار داشت:پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام  اعلام می‌ شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
محسن حیدری با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول وتوضیحات شناسنامه ،تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس با زمینه روشن،    مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد،گواهی ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.
وی با عنوان اینکه تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می شود، یادآور شد: کلیه دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن کلیه مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.
حیدری زمان انتخاب واحد دانشجویان را از 2 لغایت 6 شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر