آموزش
1400/10/25 شنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

.


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از 26 دی ماه لغایت 2 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری با اشاره به  مراحل پذیرش افزود: جزئیات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> "پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود" برای ثبت نام اقدام کند.
وی به زمان مراجعه حضوری دانشجویان اشاره و تصریح کرد: بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از 27 دی ماه الی 4 بهمن ماه 1400، برای تشکیل  پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می کند  و از تاریخ 2 بهمن ماه می تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه  برای انتخاب واحد اقدام کند.
وی در خصوص لزوم پرداخت شهریه اظهار داشت: كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه  نیز به طور کامل در صفحه نخست سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir اطلاع رسانی شده است.
محسن حیدری یادآور شد: دانشجویان پس از پرداخت شهریه باید از طریق مسیر ثبت نام ==> عمليات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلي" برای انتخاب واحد اقدام کنند.

 
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر