فناوری و پژوهش
1394/9/26 پنجشنبه
دکتر علی پور در افتتاح نوزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران :
نوزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران امروز باحضور پیشکسوتان این حوزه به میزبانی دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد

.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاح این همایش دو روزه ضمن تشکر از دبیر این همایش رئیس انجمن زمین شناسی ایران گفت: با راه اندازی سومین مرکز علم و فناوری که سه روز پیش در دانشگاه پیام نور افتتاح شد نوید راه اندازی هسته زمین شناسی در این مرکز داده شده است .
دکتر علی پور با تاکید بر بهبود وضعیت زمین شناسی توسط انجمن زمین شناسی افزود:با توجه به بررسی های انجام شده ایجاد دو شغل راهنمایی ژئوتوریسم و شناسایی سنگ شناسی برای فارغ التحصیلان این رشته ضروری است.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش و پژوهش در رشته زمین شناسی افزود:  در این دانشگاه هم اکنون 3500 دانشجو  در رشته زمین شناسی تحصیل می کنند و100 عضو هیئت علمی در این رشته نشان از تناسب نسبت مناسب استاد به دانشجو می باشد.

دکتر علی پور با اعلام اینکه دانشگاه پیام در برنامه خود  نسبت استاد به دانشجو در رشته زمین شناسی را یک به سی خواهد رساند گفت:  تعداد استاد به دانشجو در رشته زمین شناسی در این دانشگاه  یک به 170 است .

وی گفت هم اکنون در دانشگاه پیام نور یک استاد تمام رشته زمین شناسی ، 70دانشیار و 65 استاد یار و تعدادی اعضای هیات علمی مشغول به تحصیل در رشته دکتری دارد.
گفتنی است  نوزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران به میزبانی دانشگاه پیام نور به مدت دو روز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر