فناوری و پژوهش
1402/4/11 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در آیین تجلیل از دانشمندان  یک و دو درصد جهان :
ضرورت معرفی دانشگاه پیام نور توسط دانشمندان / اعطای تسهیلات ویژه به دانشمندان برتر دانشگاه

.


به گزارش روابط عمومی ،رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه حضور دانشمندان برتر جهان نه تنها در نظام آموزشی کشور ،وزارت علوم تحقیقات و فناوری خصوصا دانشگاه پیام نور نقش برجسته ای دارند بر تکریم و برگزاری نشست های تخصصی با اساتید و اعضای علمی دانشگاه تاکید کرد .
دکتر تقی زاده با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از سال ۶۷ تاسیس شده است گفت :همه اساتید و نخبگان دانشگاهی بر شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های این دانشگاه اهتمام ورزند .
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور قریب ۴۰۰ هزار دانشجو کمترین هزینه را برای دولت با بیشترین بهره‌وری فراهم کرده است افزود: بسیاری از داوطلبان کنکور با توجه به ظرفیت خالی دانشگاه‌های بزرگ به دلیل شیوه آموزشی و قابل دسترس بودن این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، و این امر وظیفه اساتید و اعضای علمی دانشگاه را سنگین تر می کند.
وی بر تعجیل انتخاب بانک عامل جهت اخذ تسهیلات دانشمندان برتر دانشگاه پیام نور افزود: پایه‌های تشویقی استفاده از ظرفیت خیرین تهیه بانک اطلاعاتی مدیران و ایجاد رشته‌های بین رشته ای تاکید کرد .
شایان ذکر است تجلیل از دانشمندان یک و دو در صد جهان ویژه اساتید دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در دانشگاه پیام نوربرگزار شد و امسال ۱۵ نفر از اساتید و اعضای علمی این دانشگاه در بین دانشمندان یک و دو درصد جهان قرارگرفتند. بنابر این گزارش تمرکز زدایی در این دانشگاه زمینه پیشرفت اعضای علمی در کشور را فراهم کرده است و امروز شاهد سهم حداکثری اساتید و اعضای علمی استانهای دانشگاه پیام نور دربین دانشمندان پر استناد جهان هستیم

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر