فناوری و پژوهش
1399/3/17 شنبه
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
اپلیکیشن « پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است/ راه اندازی نسخه 32 اپلیکیشن پیام من با کاربری آسان

.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور  با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن « پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است، گفت: نسخه 32 اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه اندازی شده است تا در زمان امتحان دانشجویان به راحتی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی کریمی افزود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop ) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده و دانشجویان می توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن «پیام من» یادآور شد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد نیاز دانشجویان راه اندازی شد و دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت 10 هزار تومانی از کلیه این خدمات نظیر دسترسی به بانک 80 میلیون مقاله، آزمون های آزمایشی، اطلاعیه های کسب و کار، پرونده های پرسنلی و ... استفاده کنند.
وی با عنوان اینکه  راهنمای آموزش تصویری نحوه نصب و آزمون اپلیکیشن پیام من در صفحه اینستاگرام دانشگاه به نشانی upnanews بارگذاری شده است، اظهار داشت: دانشجویان می توانند با مراجعه به این صفحه از اطلاعات و کاربردهای روز این اپلیکیشن آگاه شوند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر