فناوری و پژوهش
1398/3/18 شنبه
به همت عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گناوه؛
کتاب جدید حوزه قضایی در گناوه رونمایی شد

.

آیین رونمایی از کتاب " جلوه های جرم شناسی در حقوق کیفری ایران" به نویسندگی احمدرضا ونکی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گناوه باحضور مسئولان این شهرستان و به همت انجمن علمی حقوق این دانشگاه برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  فرماندارگناوه دراین آیین گفت: این شهرستان گام های خوب و مثمرثمری برای ترغیب مردم به کتاب و مطالعه برداشته که یکشنبه های کتاب به همت خانه سمن ها و دوشنبه های کتاب به همت انجمن ادبی در بندرریگ نمونه ای از آن است که هرهفته باحضور علاقمندان زیاد و باشور ونشاط خاصی برگزار می شود.
سیدعلی پاک نژاد افزود: باتوجه به اینکه در جامعه بدلیل ورود فضای مجازی از کتاب کمتر استفاده می شود نباید آن را تنها بگذاریم و کتاب را  انیس و مونس خود بدانیم.
وی اظهارداشت:گناوه نویسندگان مطرحی دارد و در طول سال از کتاب های آنان رونمایی می شود که این اتفاق در حوزه دادگستری توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه پیام نور رقم خورده است.
نویسنده کتاب جلوه های جرم شناسی در حقوق کیفری ایران گفت: تدوین و تهیه این کتاب که بمدت حدود یک سال نگارش و زیر چاپ رفته صرف نظریه پردازی ندارد و براساس اتفافات تجربی از زندگی و تجربیات دوران کاری خود در این حوزه و دادگاه و منطبق با واقعیت های کنونی جامعه است.
احمدرضا ونکی با بیان اینکه بومی شدن جرم شناسی از اهداف خود در نوشتن این کتاب بوده است، افرود: این کتاب متفاوت با دیگر کتاب های جرم شناسی است و سعی کردم خلا موجود بومی شدن جرم شناسی را با تجربه گرایی جبران و برطرف کنم.
رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی مطالعه و کتاب خوانی است و تاریخ هیچ تمدنی از این واژه خالی نیست.
مجید قربانی افزود:  یکی از برنامه های اولویت دار فعال شدن انجمن های علمی در این دانشگاه است که انجمن علمی حقوق بتازگی فعالیت خود را آغاز کرده و می تواند نقطه عطفی برای علاقمند شدن به کتاب و کتابخوانی باشد.
مهرداد عرب زاده دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور گناوه گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تجلی استعدادها و شکوفایی علمی، رشد و تعالی سطح دانش جامعه دانشجویی در زمینه علمی و پژوهشی، غنی سازی اوقات فراغات دانشجویان، تقویت روحیه همکاری و افزایش اعتماد به نفس از عمده اهداف تشکیل این انجمن است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر