فناوری و پژوهش
1398/2/31 سه‌شنبه
با هدف ارتقای مهارت افزایی دانشجویان؛
2 مرکز استانی کانون کارفرمایی انجمن های صنفی در دانشگاه پیام نور افتتاح شد

.



مرکز کانون کارفرمایی انجمن صنفی در پی امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور و کانون کارآفرینی و با هدف ارتقای مهارت افزایی دانشجویان در دانشگاه های پیام نور قم و لرستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در آغاز فعالیت کمیسیون اظهار داشت : تشکیل این مرکز در راستای برنامه راهبردی تدوین شده از سوی مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور مبنی بر تقویت بنیان های پژوهش، نوآوری، فناوری و مهارت افزایی در کنار مجموعه ها و بخش های صنعتی و اجرای تفاهم نامه مشترک فی مابین بوده و استفاده از ظرفیت کانون انجمن صنفی کارفرمایان، همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه توسط صنوف این کانون محورهای اصلی اجرای تفاهم نامه است.
وی در پایان گفت : موضوع ارتباط صنعت با دانشگاه از منویات مقام معظم رهبری بوده و جزء برنامه های اصلی ریاست دانشگاه پیام نور است و امید است با همکاری دانشگاه و انجمن بتوانیم بخشی از دغدغه های خانواده دانشجويان در زمینه مهارت افزایی و کسب تخصص لازم را مرتفع نماییم.
گفتنی است، این کانون، کمیسیون ها، انجمن ها، تشکل های خود را در این مرکز برگزار نموده و تمام فعالیت های آن در اجرای طرح جامع ارتقای مهارت افزایی دانشجویان را بی واسطه و مستقیم  با دانشگاه پیام نور انجام خواهد داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر