فناوری و پژوهش
1397/10/2 یکشنبه
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور در جمع دانشجویان افغان:
آمادگی دانشگاه پیام نور برای راه اندازی نشریه علمی در مرکز کابل/ امکان استفاده دانشجویان افغان از آزمایشگاه مرکز بیرجند

.

دکتر محمد علی کریمی از آمادگی دانشگاه پیام نور برای راه اندازی نشریه علمی در مرکز کابل خبر داد و گفت: حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه با رویکردی جدید علاوه بر حوزه های کتب، مقالات و انتشار نشریات در حوزه های کارآفرینی و ارتباط با صنعت نیز به طور جدی وارد شده است .
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور امروز در جمع دانشجویان مرکز کابل در سازمان مرکزی دانشگاه افزود: دانشگاه پیام نور مرکز کابل از ترکیب مطلوبی در حوزه علوم انسانی ، فنی و مهندسی و علوم پایه برخوردار است و می توانیم در حوزه  این رشته ها به شکل کاربردی تر و قوی تر فعالیت پژوهشی داشته باشیم.
وی از تجهیز امکانات آزمایشگاهی مراکز دانشگاه پیام نور در داخل خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان مرکز کابل می توانند از امکانات مجهز آزمایشگاه های بیرجند و مشهد به ویژه برای رشته های فنی و مهندسی استفاده کنند.
وی همچنین به طرح موبایل بوک دانشگاه اشاره کرد و افزود: تاکنون 300 عنوان از کتابهای دانشگاه در قالب موبایل بوک ارائه شده و این دانشگاه آمادگی دارد که با نیازسنجی در کشور افغانستان، کتب خاص و مورد نیاز دانشجویان را در این قالب تامین کند.
دکتر کریمی گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی تولید اپلیکیشن را در تمامی حوزه های پژوهشی داراست و می تواند با نگاه کارآفرینی و ثروت آفرینی و همچنین بهره مندی از امکانات کشور افغانستان، خدمات مطلوبی به دانشجویان ارائه نماید.
وی با اشاره به بسترهای مناسب پژوهشی در کشور افغانستان افزود: با توجه به توانایی افراد و دانشجویان کشور افغانستان می توانیم هسته هایی را در حوزه های مختلف پژوهشی در این کشور تشکیل دهیم.
گفتنی است، نشست دانشجویی دانشگاه پیام نور افغانستان با معاونین و مسئولان دانشگاه پیام نور امروز با هدف بررسی مسائل دانشجویان و ارائه راهکارهای لازم در سازمان مرکزی برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر