فناوری و پژوهش
1397/9/7 چهارشنبه
نماینده مردم بندرعباس در مجلس در بازدید از دفتر نوآوری دانشگاه پیام نور:
ظرفیت های موجود برای ارتقای علمی فرزندان هرمزگان بسیج می شوند

.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دفتر نوآوری دانشگاه پیام نور واحد فین، گفت: در جهت کمک به برنامه های علمی در سراسر استان آمادگی خود را اعلام کرده و از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقای علمی فرزندان استان استفاده می کنیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، احمد مرادی در بازدید از دفتر نوآوری دانشگاه پیام نور واحد فین اظهار کرد: دانشگاه ها ظرفیت علمی خوبی برای ارتقای مهارتهای علمی، فنی و مهارتی فرزندان استان داشته و بایستی از تمام ظرفیت های این مرز و بوم برای کسب و کار آنان در بازار آینده استفاده نمود.
وی با بیان اینکه در جهت کمک به برنامه های علمی در سراسر استان آمادگی خود را اعلام می کنیم، افزود: افتخارات تیم کمیکار دانش آموزی منطقه فین با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور این واحد، نشان دهنده عزم راسخ فرزندان این خطه بوده و این که با تلاش و همت می توان در مسابقات علمی کشوری نیز افتخارات ارزنده ای برای هرمزگان کسب کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد فین نیز با اشاره به نقش دانشگاه در توسعه علم در مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: در جهان کنونی پژوهش و تولید علم و فناوری از مهمترین عناصر رشد و توسعه هر کشور به حساب می‌آید و در نتیجه مدیریت اصلی هر کشوری به عهده دانشگاه‌ها به عنوان مرکز تولید علم است. 
طاهری زاده افزود: تیم کمیکار دانش آموزی منطقه فین با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور واحد فین در مسابقات کمیکار کشوری که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شده بود ، توانست مقام اول و سوم دانش آموزی و همچنین سومی مسابقات آزاد در رقابت با دانشگاههای مطرح کشور را کسب نمایند.
وی در ادامه ضمن معرفی اعضای تیم کمیکار، به معرفی دستاورد مهمی که این تیم با همکاری دفتر نوآوری دانشگاه پیام نور واحد فین بدست آورده بود پرداخت.
رنجبران مسئول پژوهشسرای جابربن حیان نیز ضمن تشکر از همکاری دانشگاه پیام نور با تیم کمیکار دانش آموزی به نقش دانشگاه و همکاری دفتر نوآوری دانشگاه پیام نور پرداخت و اظهار داشت: بایستی همکاری و تعامل بیشتری با دفتر نوآوری دانشگاه ها  در راستای ارتقای علمی انجام شود.
رئیس آموزش و پرورش منطقه فین نیز گفت: تعامل خوبی بین دانشگاه و آموزش و پرورش فین ایجاد شده است.
حیدری زاده نقش دانشگاه پیام نور در توانمند سازی جوانان منطقه فین را مهم دانست و افزود: دانشگاه ها با حضور در سراسر مناطق دور افتاده از مرکز استان می توانند به توانمندی و ارتقای سطح علمی جوانان در بازار کسب و کار آینده کمک وافری نکند.
گفتنی است، در پایان دانش آموزان تیم کمیکار نیز با ارائه پوستر و تست ماشینهای شیمیایی در محوطه دانشگاه پیام نور فین مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر