اطلاعیه
1401/4/8 چهارشنبه
قابل توجه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان؛
فراخوان شرکت در چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی

.

چهارمین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی به همت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران) در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، در این رویداد کتاب ها، مجلات علمی و آثار ترویجی(شامل دست نامه، نشریه ترویجی و نرم افزار کاربردی) برتر منتشر شده در حوزه کشاورزی و علوم وابسته ارزیابی و آثار برتر معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرد.
کلیه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه می توانند ضمن ثبت نام در سامانه هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی به نشانی http://book1401.areeo.ac.ir، مشخصات آثار خود را در وب گاه یاد شده وارد کنند. این وب گاه تا روز 31 شهریورماه پذیرای ثبت آثار خواهد بود و مهلت یاد شده تمدید نخواهد شد.
لازم به ذکر است، بررسی کتاب ها در دو بخش چاپی و الکترونیکی (E- book) انجام و فقط آثاری که زمان انتشار آنها مربوط به سال 1400 بوده و دارای شماه شابک و فیپا(برای کتاب) و تاییده علمی (برای آثار ترویجی ) هستند در فرایند ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.
ارسال کتاب ها و آثار ترویجی الکترونیکی از طریق سامانه و ارسال کتاب ها و آثار ترویجی چاپی، علاوه بر درج اطلاعات کتاب شناختی در سامانه، از طریق پست به آدرس دبیرخانه هفته کتاب(تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی – مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی، صندوق پستی 1113-19395، کد پستی 1985713133) خواهد بود.
ضمنا برترین های دوره های گذشته، در پورتال دبیرخانه دائمی هفته کتاب(http://abw.areeo.ac.ir) در دسترس است. همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش، دبیرخانه ستاد هفته کتاب با شماره تماس 22419710 آقای اشکنی پور آماده پاسخگویی است.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر