اخبار
1403/2/19 چهارشنبه
در دانشگاه‌ پیام‌نور کرمان برگزار شد:
تجلیل از 100 دانشجوی برتر مسابقات ورزشی

.

از برترین های ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و سایر مسئولین از 100 دانشجوی برگزیده مسابقات ورزشی مرکز کرمان تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر معین الدینی در سخنانی ورزش را زمینه ساز، شور و نشاط در بین جامعه دانست و افزود: مجازی شدن بسیاری از فعالیتها حتی بازی های نوجوانان و جوانان، ایجاب می کند که برای داشتن روحیه نشاط و شادابی ، به ورزش به عنوان یک مقوله مهم در زندگی پرداخته شود و نسل جوان ما باید بیش از گذشته با آن را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

همچنین  معاون اجرایی استان در سخنانی به روند برگزاری مسابقات اشاره کرد و از تلاش های استادان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات تقدیر و تشکر نمود و تلاش در زمینه گسترش ورزش را ستودنی توصیف نمود.

ایشان ادامه داد :پیشرفت های ورزشی مقدمه پیشرفت های علمی نیز هست و عموما جوانان ورزشکار در صحنه های علمی نیز عملکرد بهتری دارند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات 14 تیم فوتسال پسران، 6 تیم والیبال دختران ،6 تیم فوتسال دختران و 20 شرکت کننده در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که به تیم های اول تا سوم در رشته های مختلف، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهداءگردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر