اخبار
1403/2/8 شنبه
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور
سرپرست جدید دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه منصوب شد

.

طی حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور سرپرست جدید دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه، ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین و قبول مسئولیت توسط مدیران جدید گفت: پست های مدیریتی مسولیتی سنگین بر دوش افراد می گذارد، یکی از راهکارهای مدیریتی دانشگاه چرخش سکان مدیریتی جهت انتقال تجربیات مدیران پیشکسوت به مدیران جوان و صاحب ایده در مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین در جلسه معارفه سرپرست جدید دبیرخانه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه با اشاره به تلاشهای خوب انجام شده در حوزه های مختلف کارکنان اداری و علمی تاکید کرد؛ اقدامات خوبی در جهت ارتقاء سطح معیشتی و رضايت مندی همکاران انجام شده که می بایست در سال جدید توسعه یابد.
دکتر تقی زاده همچنین بر پویایی هرچه بیشتر حوزه هیات اجرایی جذب اعضای علمی با عنایت به حجم بالای تقاضاهای موجود در این حوزه تاکید کرد و افزود؛ انتظار می رود اقدامات موثرتری در حوزه اعضای هیات علمی دانشگاه انجام گیرد و از جمله این اقدامات تشکیل و تقویت کارگروه‌های نقل و انتقالات با رویکرد توسعه عدالت محوری است.
رئیس دانشگاه پیام نور در پایان از زحمات دکتر مهدوی در ایام تصدی مسئولیت این دبیرخانه قدردانی کرد.
گفتنی است دکتر محمد لعل علیزاده عضو علمی و دانشیار علوم سیاسی بوده و پیش از این سرپرستی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی را بر عهده داشته است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر