اخبار
1403/1/2 پنجشنبه
مصاحبه رئیس دانشگاه پیام نور با خبرگزاری فارس با محوریت شعار سال
دکتر تقی زاده با اشاره به نامگذاری سال و دغدغه رهبر معظم انقلاب، گفت: برای رشد تولید پایدارسازی درآمدها، منابع و خوداتکایی لازم است.

.

ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو در رابطه با شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، گفت: نامگذاری سال نشان‌ دهنده دغدغه مقام معظم رهبری طی چند سال متوالی است که نامگذاری‌ها در طی چند سال به مشکلات اقتصادی کشور و رفع دغدغه‌های مردمی معطوف شده است. 
وی افزود: این موضوع دغدغه خاص مقام معظم رهبری را نشان می‌دهد و این پیام را به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخش‌های دولتی خصوصاً بخش‌های اقتصادی و خصوصی دارد که باید تمام اراده و تلاش خود را نسبت به این موضوع معطوف کنند که باعث کاهش وابستگی و ایجاد خوداتکایی می‌شود. 
رئیس دانشگاه پیام نور تأکید کرد: قطعاً برای رشد تولید پایدارسازی درآمدها، منابع و خوداتکایی لازم است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد. 
تقی‌زاده گفت: در دانشگاه‌ پیام نور به عنوان دانشگاهی که در گستره ملی واحدهای متعدد آموزشی دارد ایجاد مراکز رشد، خانه‌های خلاق، استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و اخیراً هم تقاضای احداث پارک علم و فناوری را تقاضا کرد‌ه‌ایم. 
وی یادآور شد: با توجه به فضای خوبی که دانشگاه پیام نور دارد احداث باشگاه‌های مهارتی را در دستور کار قرار داده‌ایم که این موضوع باعث می‌شود دانشگاه سطح درآمدهای اختصاصی و پایدار ایجاد کند و از سویی زمینه زمینه‌ای برای بسترسازی اشتغال فارغ‌التحصیلان و دانشجویان فراهم می‌کند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر