اخبار
1402/12/21 دوشنبه
در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور با استاندار بوشهر مطرح شد:
ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه پیام نور برای کمک به توسعه استانی

.

به گزارش روابط عمومی دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در سفر به استان بوشهر با استاندار استان دیدار کرد.
دکتر تقی زاده در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با اساتید و اعضای علمی باتجربه و متخصص توانایی بالایی برای ایجاد توسعه و کمک به استان ها دارد.
وی ادامه : با توجه به صنعتی بودن این استان، دانشگاه پیام نور در مراکز و واحدها می تواند در کنار صنعت این استان قرار بگیرد و به زیرساخت های بوشهر کمک کند.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین  گزارشی از وضعیت فعالیت های دانشگاه پیام نور در سطح کشوری و استانی ارائه کرد.
همچنین احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و توانایی بالایی در حوزه علم و دانش است که امیدوارم نهایت بهره را از این موقعیت ببریم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر با داشتن صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین انرژی اتمی و صنایع دریایی در کنار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، فرصت بی نظیری برای رشد و توسعه دارد که این مهم نیازمند هم افزایی و هم‌پوشانی بیشتر است.
محمدی زاده تصریح کرد: حمایت از فعالیت های مراکز آموزش عالی در استان امر بسیار مهمی است که مدیریت استان نیز در این راستا نهایت توان خود را به کار می گیرد.
استاندار بوشهر خواستار همکاری بیشتر دانشگاه های استان با یکدیگر شد و گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مستقر در استان، به همدیگر کمک کنند و نیازها و خلاهای موجود را در صورت امکان پوشش بدهند تا شاهد ارتقا و اعتلای سطح کیفی دانشگاه ها در استان باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر