اخبار
1401/9/14 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور:
لزوم ایجاد مرکز رشد فناوری دانشگاه پیام نوردر استانها/ هدایت پایان نامه ها بر اساس نیازهای استانی در اولویت قرار گیرد

.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اضافه کرد: در همین راستا در دانشگاه پیام نور مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان مستقر شده اند تا شعار سال در این دانشگاه نیز محقق شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده افزود: دانشگاه پیام نور به‌ دنبال ایجاد حداقل یک مرکز رشد فناوری در هر یک از اُستان‌های کشور است و این مراکز با دریافت مجوز از معاونت پژوهشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تاسیس می شوند.
وی اظهار داشت: معاونت آموزشی دانشگاه پیام‌نور به دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی، مهارتی و مورد نیاز استان‌ها با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی است.
دکتر تقی زاده با عنوان اینکه هدایت پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و کارهای پژوهشی دانشگاه پیام‌نور بر عهده مدیریت‌های استانی قرار گرفته است، تاکید کرد: مدیران استانی موظفند با تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای استانی موضوعات مهم و مفید فایده برای جامعه شناسایی و در قالب پایان‌نامه‌ها و کارهای پژوهشی به اعضای هیات‌های علمی و دانشجویان دانشگاه ارجاع دهند.
وی همچنین بر لزوم جذب دانشجوی خارجی تاکید کردو اظهار داشت:دانشگاه پیام نور دارای پنج نمایندگی در داخل و ۱۶ نمایندگی در خارج از کشور برای جذب و پذیرش دانشجواست و هم اکنون در کشورهای افغانستان، سوریه، لبنان، عراق، یمن و... دانشجویان در دانشگاه بین المللی پیام نور مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: اگر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برای پذیرش دانشجوی خارجی فراهم شود این امکان وجود دارد که این دانشگاه به جمع دانشگاه‌های بین الملل ملحق شود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر