اخبار
1401/7/6 چهارشنبه
با ارسال بیانیه ای
بسیج اساتید دانشگاه پیام نور از حماسه بصیرت ایرانیان و امت رسول الله(ص) تقدیر کرد

.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با ارسال بیانیه ای از حماسه ی بصیرت ایرانیان نجیب و امت رسول الله (ص) و محکومیت فتنه ی ۱۴۰۱ تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی، در متن این بیانیه آمده است:
حافظه ی تاریخی ایرانیان، هم از شکوه حماسه ی حُبِ الوطن پاس داران این سرزمین کهن پُر است و هم از خط خیانت برخی وطن فروشان؛ اما حکایت این دوگانه ی صیانت و خیانت در عرصه ی عصر رسانه و انفجار اطلاعات حکایت متفاوتی است؛
این روزها، از سویی تمام جبهه و جریان سیاه کفر و نفاق با تمام ابزارهای رسانه ای خود به میدان یک جنگِ نرمِ شناختیِ بین الاذهانیِ نهایتاً ترکیبی، آمده تا انتقام شکستهای کهنه ی خود را در بستر یک اتفاقِ مبهم و البته ناگوارِ استحاله شده به یک فتنه ی تازه بگیرد.

و از سوی دیگر جبهه ی نورانی ایرانیان نجیب و امت بزرگ رسول الله (ص)  به پشتوانه ی فرهنگ فاخر و تمدن اصیل ایرانی-اسلامی، همچون همیشه پای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشورشان ایستاده اند و فریبِ وسوسه ی هیچ خنّاسِ الذی یوسوس فی الصدور الناسی را نخواهند خورد.

حقیقت آن است که؛ فرماندهان و فرمانبران جریان رسانه ای فتنه (بی بی سی و سعودی اَنتَرنشنال و... حتی سلبریتی های مجازی و طیف خاکستری حامیان فتنه و...)  مدتهاست در پی غصب عنوان  مرجعیت تقلید در جامعه ی همیشه توحیدی ایران برآمده اند.
خط سیر عملکرد این جریانِ فتنه، از قرآن سوزی، مسجد سوزی، انسان سوزی گرفته تا کشیدن حجاب از سر زنان مسلمان و...نشان از تلاش مذبوحانه برای ظهور یک داعش پیش ساخته ی ایرانی، با حمایت تکراری استکبار جهانی و ایادی مزدور آن می دهد.

اما دوست و دشمن بدانند و می دانند که؛ این سرزمینِ کهن، سرزمینِ فراتاریخیِ یکتاپرستان، وطن خواهان، شهادت طلبان و شیعیان منتظر قائم آل محمد (عج) است و صراط مستقیم تمدن نوین ایرانی-اسلامی را، به فرموده ی پیامبر خاتم، تا رسیدن به ثریای علم و ایمان طی خواهند کرد.

از این رو ما اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور (بزرگترین دانشگاه دولتی کشور) ضمن تسلیت درگذشت و شهادت برخی هموطنان عزیز در جریان فتنه ی اخیر و اعلام حمایت از همه ی مدافعان حریم وطن و ابراز انزجار از دمندگان در آتش این فتنه، و عمل به رسالت جهاد تبیین، روشنگری و هدایتگری آحاد نجیب جامعه ی ایرانی، خواستار برخورد قاطع، عبرت آموز و تاریخی حاکمیت نظام قدسی جمهوری اسلامی ایران با همه ی عوامل و هیزم کشان آتش فتنه ی ۱۴۰۱ هستیم.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
(بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور  مهرماه ۱۴۰۱)

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر