اخبار
1401/6/30 چهارشنبه
با ارسال پیامی؛
رئیس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

.

دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی، در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردم دلیر ایران است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بدون شک تجربه دفاع مقدس ثابت کرد تنها راه مقابله با هجمه ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت و اتکاء به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان کشور، مردم و جوانان عزیز است و امروز که فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد، وظیفه ما به عنوان قشر دانشگاهی ترویج این فرهنگ، حفظ آرمان های شهدا و بسترسازی برای رشد، بالندگی و ارتقای بیشتر میهن اسلامیمان در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را آرزومندم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر