اخبار
1401/4/6 دوشنبه
نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:
دانشگاه پیام نور تاکنون برای آموزش جوانان جانانه ایستاده است

.

دکتر علی کریمی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور تاکنون برای آموزش جوانان جویای علم این مرز و بوم از هیچ کوشش دریغ نکرده و جانانه ایستاده است، گفت: نقش موثر دانشگاه پیام نور در تربیت و آموزش بر کسی پوشیده است و هم اکنون دانش آموختگان این دانشگاه در جایگاه های مدیریتی کشور مشغول خدمت رسانی هستند.
به گزارش روابط عمومی، نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای است که می تواند خدمات بسیار ارزشمندی را برای حل مشکلات و چالش های موجود ارائه کند.
وی به حضور 4 هزار عضو هیات علمی توانمند در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: اکثر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور دارای مرتبه استادی و دانشیاری هستند که می توانند در زمینه آموزش و پرورش و همچنین تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های کلان منشاء خدمات سازنده ای باشند.
وی بر لزوم حمایت دولت ومجلس از دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی تاثیرگذار در نظام آموزش عالی کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی و وجود بیش از ده هزار کارمند در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه برای تداوم مسیر نیازمند حمایت است تا از ظرفیت های بالقوه آن به نحو شایسته استفاده شود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر