اخبار
1401/4/6 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور:
ظرفیت ویژه دانشگاه پیام نور در حل آسیب های اجتماعی / آمادگی دانشگاه پیام نور برای ماموریت های ویژه وزارت کشور

.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با توجه به دارا بودن رشته های علوم انسانی و رشته های مبتنی بر جامعه شناسی، می تواند در حل مسائل و آسیب های اجتماعی کمک کار وزارت کشور باشد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشکلات کشور، بسیار مطلوب است و این دانشگاه می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.
وی همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و وزارت کشور را رابطه ای دو طرفه دانست که هر دو مجموعه را از ظرفیت های طرفین بهره مند می سازد و ضمن تاکید بر این همکاری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند در زمینه آموزش دهیاران و شهرداران ، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی ، برگزاری همایش ها و ... خدمات گسترده ای ارائه کند.
دکتر تقی زاده از راه اندازی مراکز رشد و خانه های خلاق و مهارتی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور درصدد است بسترسازی لازم را برای رشد ایده های مجموعه دانشگاه پیام نور اعم از؛ عضو هیات علمی، دانشجو و کارمند فراهم کند تا گامی مثبت در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان اشتغال آفرین برداشته و خدمتی بزرگ برای جوانان این مرز و بوم به ارمغان آورد.
وی همچنین با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه از تجهیزات بسیار پیشرفته آزمایشگاهی برخوردار است و می تواند این تجهیزات در اختیار محققان دانشگاهی و عموم مردم قرار دهد.
سرپرست دانشگاه پیام نوربا عنوان اینکه این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه های مختلف آموزشی خدمات مورد نیاز دستگاه ها و سایر دانشگاه ها را ارائه کند، از معاونت توسعه وزارت کشور خواست، امکان استفاده از این ظرفیت های ویژه را برای دستگاه ها و نهادهای زیرمجموعه خود فراهم کند.
وی در پایان بر لزوم حمایت ویژه از دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی و مردمی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نقش بسیار موثری در برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور داشته و اکنون نیز می تواند علاوه بر ارائه خدمات متنوع آموزشی، ماموریت های حوزه وزارتی را بر عهده گیرد.
گفتنی است، در این دیدار، دکتر محمد تقی امینی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر حامد عباسی ملکی سرپرست اداره کل امور دانشجویی و دکتر نازک تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز حضور داشتند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر