اخبار
1401/2/28 چهارشنبه
باصدورحکمی ازسوی سرپرست دانشگاه پیام نورصورت گرفت؛
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان منصوب شد.

.

 
به گزارش روابط عمومی ، در این مراسم مشاور امور مجلس رییس دانشگاه پیام نوردر سخنانی به اهمیت و ضرورت تلاش در عرصه علمی برای اعتلای کشور تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مجری منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه علم و عمل باشیم.
حجت الاسلام کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و افزود: این وجود شریف به ۲ خصوصیت تبعیت از ولایت زمان خود و نیز جلوه علم و دانش مشهور هستند ولی کمتر به بُعد علمی حضرت عبدالعظیم حسنی پرداخت شده است در حالی که می توان شخصیت علمی این بزرگوار را به عنوان مدل موفق در علم و عمل به جوانان شناساند.
دکتر رویا کرمی، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز در این مراسم در سخنانی به ضرورت توجه به تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هدف برنامه های دانشگاه پیام نور استان حرکت در این راستا خواهد بود.
وی از اجرای طرح دستیار فناور در دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد و گفت: در قالب این طرح، دانشجویان این دانشگاه برای گذراندن دوره هایی به شرکت های دانش بنیان معرفی می شوند تا با توانمندی هایی که حاصل می کنند بتوانند خودشان اقدام به راه اندازی شرکت های دانش بنیان کنند..
 کرمی همچنین افزود: در راستای تحقق شعار سال، زمینه حضور اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان در فرصت ها و طرح های مطالعاتی مربوط به حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه فراهم می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: ما درگیر جنگ شناختی هستیم و دانشگاه در این خصوص نقش مهمی دارد و نباید پیرامون این مساله سکوت داشته باشیم.
 رویا کرمی از اعضای هیات علمی گروه کشاورزی دانشگاه پیام نور زنجان است.
پیش از این دکتر علی محمدی به مدت ۶ سال مدیریت دانشگاه پیام نور استان زنجان را بر عهده داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر