اخبار
1400/11/9 شنبه
طی احکامی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور صورت گرفت؛
سه انتصاب جدید در دانشگاه پیام نور

.

طی احکامی جداگانه از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده، دکتر حیدرجهان بخش به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها، دکتر محمد تقی امینی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و دکتر رودابه فرهادی به عنوان مشاور سرپرست دانشگاه در امور بانوان منصوب شدند.
سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه تاکید کرد: توانمندی و ظرفیت ویژه مدیران در پست های مدیریتی به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی شود و دانشگاه از تجربیات ارزنده تمامی مدیران پیشین در بخش های مختلف دانشگاه استفاده خواهد کرد.
وی همکاری، همدلی و برخورداری از روحیه تعالی گری را مهم ترین عناصر برای تداوم مسیر عنوان کرد و اظهار داشت: مبنای تصمیم گیری ها در پست های مدیریتی با هدف ایجاد چابکی و پویایی در سیستم ، صرف و صلاح دانشجویان و دانشگاه است و این به معنای ضعف مدیریتی مدیران نیست.
وی افزود: ما به دنبال این هستیم که از ظرفیت های ویژه مدیران با توجه به توانمندی آنها در پست های مختلف مدیریتی بهره مند شویم و به بهترین شکل از این پتانسیل ها در جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.
وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر جمالزاده سرپرست پیشین معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور و قدردانی از دکتر جهان بخش، دکتر امینی و دکتر فرهادی برای پذیرش مسئولیت ها، بر لزوم استمرار فعالیت ها، نظم و اثربخشی بیشتر در حوزه های مدیریتی دانشگاه تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در مراسم تکریم و معارفه گفت:تغییر در پست های مدیریتی به منزله عدم توانمندی مدیران نیست بلکه هر انتصابی با هدف استفاده از ایده های منحصر به فرد افراد و استفاده از تجربیات مدیران پیشین در بخش های دیگر صورت می گیرد.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم به سه نوع جهاد اصغر، اکبر و کبیر در احادیث اشاره و مدیران را به جهاد در امور فرهنگی و دینی دعوت کرد.
دکتر حیدر جهان بخش سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانها نیز در مراسم معارفه خود به اولویت های مهم در این معاونت اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت و رسیدگی به انتصابات، آمایش واحدهای دانشگاه، توسعه امور حقوقی و خیرین از مهم ترین هدف ها و اولویت هاست که باید بتوانیم با کار جهادی و تداوم همکاری با یکدیگر درجهت انجام درست این وظایف گام برداریم.
وی ضمن قدردانی از سرپرست دانشگاه پیام نور برای این حسن اعتماد افزود: وظیفه ما ارج نهادن به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به عنوان سرمایه های دانشگاه است و در جهت تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
دکتر محمد تقی امینی سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی نیز در مراسم معارفه خود گفت: هر گونه تغییری در نظام های دنیا وابسته به فرهنگ است و هویت فرهنگی و بی هویتی فرهنگی مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: سازمان ها و نهادهایی که به دنبال تعالی هستند، در فرهنگ تغییر ایجاد می کنند و حتی اقتصاد خوب نیز نیاز به فرهنگ دارد.
دکتر امینی مبنای کار فرهنگی در دانشگاه پیام نور را بر 10 اصل ؛ اخلاق، وحدت، کار تیمی و انگیزه همکاری، مسئولیت پذیری، احترام به قانون و مقررات، احترام به حقوق شهروندی، عشق به کار، تحمل سختی ها ، میل به ارائه ایده های برتر و نظم پذیری عنوان کرد.
وی از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه پیام نور قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با کار درست، از این اعتماد پاسداری کرده و منشآ آثار خیر در کشور باشیم.
دکتر رودابه فرهادی مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور در امور بانوان نیز در مراسم معارفه خود اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در پرورش استعدادهای نسل آینده ساز کشور برعهده دارند و از آنجا که بعد از انقلاب اسلامی فرصت برای انجام کار بانوان در جامعه وسعت بسیار مطلوبی داشته است، می توان برای بهره مندی از ظرفیت ویژه بانوان در بخش های مختلف برنامه ریزی کرد.
وی ضمن قدردانی از سرپرست دانشگاه پیام نوربرای حسن اعتماد؛ شناسایی وظایف مشاور زنان، رسیدگی به مسائل و چالش های بانوان در دانشگاه پیام نور، اصلاح آیین نامه ها، برنامه ریزی و دستیابی به راهکارهایی برای تحکیم خانواده، ارتباط مداوم با مشاوران امور زنان در سایر دانشگاه ها، شناسایی و معرفی بانوان شاخص در دانشگاه در زمینه های علمی، اجرایی و کارآفرینی، تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان و حضور آنها در تصمیم سازی ها ،تلاش برای تحقق سیاست ها و اسناد بالادستی در حوزه بانوان ، مشارکت برای برگزاری نشست های زنان و خانواده، فعال کردن دفاتر مشاوره حقوقی، مذهبی و خانواده با استفاده از پتانسیل های علمی و ... را از اهم برنامه های خود عنوان کرد.





 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر