برگزیده ها

1402/8/30 سه‌شنبه
متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته بسیج
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

.

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر ابراهیم تقی زاده بدین شرح می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِيمِ
بسیاری از پیشرفتها و موفقیت های نظام اسلامی مرهون تفکر بسیجی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هفته بسیج یادآور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در سال ۱۳۵۸ است که به زیبایی در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد. بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
امروز بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی است که در تحقق رسالت‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با حضور در همه صحنه‌های انقلاب از سازندگی و محرومیت‌زدایی تا پیشرفت‌های علمی افتخارات و دستاوردهای قابل‌توجهی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است.
نقش محوری بسیج به ویژه اساتید بسیجی در تربیت نخبگان علمی و سیاسی برای افزایش قدرت نرم جوانان کشور و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت علمی، نوآوری در ماهیت دانش و زبان آن، آمیختن آموزش با اخلاق و تربیت نفسانی، همت گماشتن به دوگانه‌ی: فراگیری تازه‌‌های علمی، و اجتهاد و تولید علم، بسیار حائز اهمیت است.
بی شک ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان جان برکف، با تاکید بر حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث ماندگار امام (ره) تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فرارسیدن هفته بسیج را به تمام بسیجیان عزیز بویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام را که در راه ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام می ورزند، آرزومندم.

ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
 

 
امتیاز دهی